V
vieras
Vieras
Hoitajat ei ehtinyt tai jaksanut ottaa mun toiveita oikein kunnolla huomioon. Koin oloni yksinäiseksi..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Kahvia ei saanu illalla! |O
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Ärsytti, kun huonetoveri herätti keskellä yötä kertoakseen, että käy veskissä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja hgfd:Ärsytti se, kun ihmiset eivät noudata osaston vierailusääntöjä. Ehtii ne vauvaa katsomaan sitten kotiinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:Alkuperäinen kirjoittaja hgfd:Ärsytti se, kun ihmiset eivät noudata osaston vierailusääntöjä. Ehtii ne vauvaa katsomaan sitten kotiinkin.
samaa mieltä.
meillä sairaalaan ollut asiaa vain miehelläni ja lapsilla- ei muilla. ja hekin olivat hetken aina kerrallaan.
kotona ehtii näkemään.
Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheinä-81:Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:Alkuperäinen kirjoittaja hgfd:Ärsytti se, kun ihmiset eivät noudata osaston vierailusääntöjä. Ehtii ne vauvaa katsomaan sitten kotiinkin.
samaa mieltä.
meillä sairaalaan ollut asiaa vain miehelläni ja lapsilla- ei muilla. ja hekin olivat hetken aina kerrallaan.
kotona ehtii näkemään.
Joensuussa ei pääse kukaa muu kattomaan ku mies, vanhemmat ja lapsen sisarukset. Mun mielestä ihan hyvä sääntö. =) Kaikki ei sitä vaan toteuttanu... :|
Näin on hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheinä-81:Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:Alkuperäinen kirjoittaja hgfd:Ärsytti se, kun ihmiset eivät noudata osaston vierailusääntöjä. Ehtii ne vauvaa katsomaan sitten kotiinkin.
samaa mieltä.
kotona ehtii näkemään.
Joensuussa ei pääse kukaa muu kattomaan ku mies, vanhemmat ja lapsen sisarukset. Mun mielestä ihan hyvä sääntö. =) Kaikki ei sitä vaan toteuttanu... :|