Mikä ärsyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joo

Vieras
Joo, tuli tosta toisesta ketjusta mieleeni..
Listaa sellaset asiat, mitkä sua tuolla ihanassa Facebookissa ärsyttää! :D

Muutamia mainitakseni
-kaverit, jotka ei IKINÄ kommentoi, tykkää, päivitä jne. Mutta ovat kyllä kaikesta perillä. Eli kyyläävät vaan muita.

-säälinkerjäyspäivitykset tyyliin: Mä en en jaksa.. On taas vaikeeta jne..
ja ylipäätään tollaset, missä haetaan sitä että kaikki kysys ja voivottelis, että mikä nyt on ja tsemppais. Mutta ikinä ei kerrota sitä syytä, miks on noin päivittäny. Mulla esim. kaveri, joka tekee tota usein. Sit ku joku kysyy, niin vastaus tulee (aina ei ees vastaa) tyyliin: no ku on vaan kaikkee.. tms.
ONKO PAKKO jotain sit laittaa, ku ei kerran loppuun asti vie juttuaan.

-sit just nää elämäonniinihanamahtavaajaparastaja blaaaaah. Varsinki se, ku sitä on päivästä toiseen, eikä ikinä mitään negaa. "käsi on paketissa, mutta vitsi miten mää nautin tästä elämästä, mulla on ihana rakas mies.." ;)

Tossa nyt muutama pahin..

Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
En tykkää siitä, että FB:ssä päivitetttän tilaan: "Voisko joku lainata mulle 20e??". Huh, olisin ennempää ilman, jos nyt en muuta keinoa keksisi -varsinkin, kun tuo lukee yhdellä kaverilla n.3krt/vko.

Häh?? Oikeesti! Kui kehtaa? Tollasia on muuten, mistä sais sen ja sen verran jne.. yök.

Ärsyttää sellaiset ällöimelät rakkaudentunnustusstatukset. Yhh. |O
Varsinkin kun tietää, ettei niilläkään aina niin ruusunpunaista ole. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Sellaset jotka laittaa esim. "kolme päivää enään jäljellä" ja sitku porukka kysyy et mihin ni "en kerro".... jaahas.

JOO JUST!!! Näitä näkee, varsiki yks mun kaveri on oikeen kunnostautunu tossa. Hiukka typerää.

Sit on muuten yks kans tosi ärsyttävä ja lapsellinen tapa: kun haukutaan muita ihmisiä tyyliin: kyllä taas tuli todistettua eräiden lapsellisuus ja kaksinaamaisuus. tai nyt on tullut taas niin paljon paskaa niskaa muiden taholta, että sais riittää.

Toi on lapsellista musta siks, että vedetään tollaset asiat muiden silmiin, koska ei kukaan välttis tie asioiden todellista laitaa.

kun puolisot kommentoi toisilleen vaikka kuvaan: onpa sulla suloinen lapsi, onpa kaunis nimi jne..

tai sit ku puoliso kommentoi jokaseen toisen päivitykseen ja on tyyliin sydän sydän sydän, ihana rakkaani.

Ärsyttää ihmiset, jotka avoimesti mollaavat esim. ex puolisoitansa ja on vaikka ollu riita, niin toinen on v''un hu''a yms.. eikä ikinä sitten tiiä, et mikä se oikea totuus näihin tilanteisiin on.

ärsyttävää kaverit jotka vinkuu aina kaikesta kuinka kipeitä yms...ja sit kommentoidaan aina joka ilta kuinka menee nukkumaan!!!ja kerjätään sääliä ja hyvää yötä toivotuksia..joillaki ei vaaan ole elämää...mul ei ole aikaa eikä tarvetta vinkua facessa kaikesta

-statukset jotka toistaa päivästä toiseen sitä samaa tyyliin: 3 päivää töitä sit vapaat, 2 päivää töitä sit vapaat, jes enää päivä töitä ja alkaa vapaat, no nyt alko vapaat ylihuomenna töihin, enää yksi vapaa ja huomenna töihin, on töissä taas....! ARGH!
-Ap taisi mainita että ärsyttää kun jotkut ei koskaan tykkää tms. Mut entäs nämä ketkä tykkää kaikesta!?! Ihan sama mitä laitan niin tää yks tapaus varmasti tykkää tai kommentoi! Kaikesta ei ole pakko tykätä!
-Oversharing (valittu jokunen vuosi siten vuoden sanaksi, en muista missä tai kenen toimesta mutta muistan lukeneeni siitä jostain ) eli ylijakaminen. Eikö kukaan enää muista sellaista sanontaa jota viljeltiin hyvinkin ahkerasti ainakin silloin kun minä olin pieni, että omakehu haisee?!? Muistan että sitä lälläteltiin melko ahkerastikin jos joku kertoi leikkikentällä vaikka jostain kivasta kesälomareissusta :D

Ei jumal...a mitä fb-elämistä. Otappa ihan fillari alle ja lähe kaverille ihan face to face kyläileen ja lopeta tällänen lapsellisuus.
En ymmärrä tätä vouhotusta....

Yhteistyössä