A
argh
Vieras
mussuti mussuti mussuti...huomenna neuvola ja ollaan puolessa välissä tätä kolmatta raskautta...lähtöpainoni on himpun alle 10kg enemmän ku esikoista alkaessani oottamaan ja vattu senku lisää tulee kokoajan, kun napostelen...omasta mielestäni en hirveesti...Syön normisti ruuat, aamupalalla 2 leipää ja kahvia 2kuppia, klo12 lasten kanssa lämmin ruoka, klo14-15 hedelmä/jugurttia/leipää saatan ottaa tyyliin 5karkkia siinä välissä, illalla 17 maissa lämmin ruoka...joskus kuten tänääkin söin 2 takkamakkaraa ja sit tunnin päästä siitä ndl mansikkarahkaa ja nyt edessä on sipsejä...MUR!
Miksi näitä pitää olla tuola kaapissa!! En vedä karkkia pussikaupalla vaan muutamasta yhteen kouralliseen, sipsiäkään ei uppoo "ku" semmosen 50-100g, mut argh kun mua silti ärsyttää...sattumoisin käyty viel eilen kebabilla iltaruokana ni...saakeli huomena mentävä taas punnittavaks neuvolaan...jotenki ahistaa...tällänen napostelu ja sit ku kuin koitat olla ottamati ja sitä miettii ja miettii ja miettii...ja sit menee ja ottaa..
Ja liikunko, tasan pusitoon aamusin lasten kanssa ja takasin...pitäs pitäs ja pitäs...aattelen vaan et huomenna mä teen sen huomenna...
Miksi näitä pitää olla tuola kaapissa!! En vedä karkkia pussikaupalla vaan muutamasta yhteen kouralliseen, sipsiäkään ei uppoo "ku" semmosen 50-100g, mut argh kun mua silti ärsyttää...sattumoisin käyty viel eilen kebabilla iltaruokana ni...saakeli huomena mentävä taas punnittavaks neuvolaan...jotenki ahistaa...tällänen napostelu ja sit ku kuin koitat olla ottamati ja sitä miettii ja miettii ja miettii...ja sit menee ja ottaa..
Ja liikunko, tasan pusitoon aamusin lasten kanssa ja takasin...pitäs pitäs ja pitäs...aattelen vaan et huomenna mä teen sen huomenna...