ärsyttää, inhoon kohta itteeni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
mussuti mussuti mussuti...huomenna neuvola ja ollaan puolessa välissä tätä kolmatta raskautta...lähtöpainoni on himpun alle 10kg enemmän ku esikoista alkaessani oottamaan ja vattu senku lisää tulee kokoajan, kun napostelen...omasta mielestäni en hirveesti...Syön normisti ruuat, aamupalalla 2 leipää ja kahvia 2kuppia, klo12 lasten kanssa lämmin ruoka, klo14-15 hedelmä/jugurttia/leipää saatan ottaa tyyliin 5karkkia siinä välissä, illalla 17 maissa lämmin ruoka...joskus kuten tänääkin söin 2 takkamakkaraa ja sit tunnin päästä siitä ndl mansikkarahkaa ja nyt edessä on sipsejä...MUR!

Miksi näitä pitää olla tuola kaapissa!! En vedä karkkia pussikaupalla vaan muutamasta yhteen kouralliseen, sipsiäkään ei uppoo "ku" semmosen 50-100g, mut argh kun mua silti ärsyttää...sattumoisin käyty viel eilen kebabilla iltaruokana ni...saakeli huomena mentävä taas punnittavaks neuvolaan...jotenki ahistaa...tällänen napostelu ja sit ku kuin koitat olla ottamati ja sitä miettii ja miettii ja miettii...ja sit menee ja ottaa..

Ja liikunko, tasan pusitoon aamusin lasten kanssa ja takasin...pitäs pitäs ja pitäs...aattelen vaan et huomenna mä teen sen huomenna...

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Syöt päivällä liian kepeesti. Eka kunnon ateria vasta klo 17? En suosittele.

siis syön klo 12 lämpimän ruuan ja klo17. Ihana samanlailla kun lapsetkin, välipalat sun muut, mut tää muu napostelu ärsyttää!!!

Alkuperäinen kirjoittaja meiksi:
juu, mulla tänään oli kans neuvola vko 22+3 ja painoa tullu jo lisää 10kg. Minkäs teet ku tekee mieli mussuttaa kokoajan jotain...

ihanaa kun on joku toinenkin :D Siis vaik ei tää kovin ivaa ole, en tiijä miten mulle nyt tullu tämmöi painon kyttääminen taas :( toisaalta kurjaa ja sit toisaalta aina oottaa innolla neuvolaa ja sit kuitenki nolostuttaa toi painon nousu, pelkään et terkka sanoo siit kohta jotaki...täl hetkel oon 176cm ja 86kg.. rasittavaa...

Jotenkin kyllä huijaat itseäsi. Kirjoitat, ettet hirveästi napostele, mutta kun ottaa sitä sun tätä vähän niin siitä kertyy melkoinen kalorimäärä. Nytkin mennyt lyhyessä ajassa kebabia, makkaraa, mansikkarahkaa, sipsejä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotenkin kyllä huijaat itseäsi. Kirjoitat, ettet hirveästi napostele, mutta kun ottaa sitä sun tätä vähän niin siitä kertyy melkoinen kalorimäärä. Nytkin mennyt lyhyessä ajassa kebabia, makkaraa, mansikkarahkaa, sipsejä...

niin no aatttelin kaveriani joka vetää kuulema joka ilta karkkipussin/suklaalevyn, päivisin käy hakemassa piparia/pullaa/karkkia kaapista, juo 1,5l kokista per pvä ja syövät "roskaruokaa" 2-4kertaa viikossa...itestäni mun syömät määrät on pieniä. Mut onhan tuo totta et jokaisessa pienessäki määrässä on kaloreita enemmän ku tarpeeks. Ottaa vaan kupoliin ei siinä muuta...

Yhteistyössä