Noniin, tähän on jo varmaan joku tarttunutkin, en ole nyt lukenut ketjua tästä eteenpäin, mutta pakko kirjoittaa.
Niin ei kuulu tehdä!!! Vaan sun pitää itse ostata sovittaa vauhtisi sen mukaan että pääset liikenteen sekaan. ARGH! Juuri tuo ärsyttää kun jotkut eivät tätä ymmärrä.
Mutta juu, voisi sen vauhtinsa tasaisena pitää että kaistalle tulija voi sen mukaan suunnitella mihin väliin sen autonsa työntää.
Ja vielä lisään sellaisen, että on ihan perusteltua noudattaa tässäkin niitä liikennesääntöjä. Ei tuossa kuulu lähteä arvuuttelemaan että kumpi väistää, vaan on itsestään selvää että se, joka kolmion takaa tulee väistää. Ja kuten joku tuolla sanoikin, on yhtä ärsyttävää kun joku alkaa siihen tilaa tekemään tai väistelemään. Kyllä minä sinne väliin osaan tulla, siihen pitäisi pystyä luottamaan kaikkien muidenkin kohdalla.
Itse katson jo etukäteen, tarvitatessa päätä reilusti kääntämällä, että mihin väliin aion mennä, enkä työnnä itseäni sinne kiihdytyskaistan loppuun, ja ala siellä vasta ihmettelemään.