mikä ammatti olisi hyvä minulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pupoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pupoli

Vieras
Ikää jo 33v. Lähihoitaja olen asiakaspalvelu- ja tietohallinnon koulutusohjelmasta. Osastonsihteeri siis, vakipaikka sairaalan poliklinikalta on...mutta se työ tuntuu nyt jokseenkin tylsältä ja tuntuu siltä että pitäisi saada vaihtelua. Lukiota en ole käynyt.

Joku työ joka olisi vaihtelevaa ja monipuolista. En pidä esillä olemisesta...joten mikään sellainen jossa pitää esiintyä ei käy mulle...

Hiukan vaikea keksiä äkkiä mitään, sillä nykyään työelämässä joutuu monessa ammatissa olemaan esillä, tai sitten vaaditaan lukiopohjaa opiskeluun. Asiantuntija- ja tutkija-ammatit sallivat hiukan erillään muista oloa, mutta vaativat aika paljon opintoja.
Tykkäät vaihtelusta, mutta et halua olla esillä? Ehkä tykkäisit olla esilläkin, mutta pelkäät sitä? Mitä jos opiskelisit vain sitä, eli esillä oloa? Varsinkin jos olet nuori, voisit saada riittävää itsevarmuutta ja elämänkokemusta ihan vain opiskelemalla ja harjoittelemalla.

[QUOTE="Tarja";29229267]Hiukan vaikea keksiä äkkiä mitään, sillä nykyään työelämässä joutuu monessa ammatissa olemaan esillä, tai sitten vaaditaan lukiopohjaa opiskeluun.[/QUOTE]

Missä opinnoissa on vaatimuksena yo-todistus?