No nyt on nokia lumia 800. Ei muuta vikaa kun syöttävä tekstinsyöttö jota ei tosiaan tarvitsisi. Muuttaa sanoja itsestään. Näin netissä käydessä hyvin ärsyttävää. En tiedä onko muissa.
Haluaisin Samsung galaxy noten tai iPhonen. Galaxy note on iso mutta älypuhelimia muutenkaan pidetä taskuissa enään. Tulee mukana kynä ja on ihana. Vähän kun älypuhelimen ja tabletin sekoitus.
Samsung galaxy s 2 on ollu hyvä tykkään. Ainut huono mikä päivityksen myötä tuli on huono akun kesto mut aion palauttaa tehdasasetukset niin pitäis mennä puis sekin..
[QUOTE="vieras";28905802]No nyt on nokia lumia 800. Ei muuta vikaa kun syöttävä tekstinsyöttö jota ei tosiaan tarvitsisi. Muuttaa sanoja itsestään. Näin netissä käydessä hyvin ärsyttävää. En tiedä onko muissa.[/QUOTE]
Ennustavan syötön saa pois päältä kohdasta Asetukset -> Näppäimistö -> Suomi -> Ehdota tekstiä ja Korjaa kirjoitusvirheet.
Mulla on varmaan kaikkein paras puhelin ikinä, eli N9.
Mutta eipä niitä vissiin enää myydä. Minä en luovu omastani ennen kuin se hajoaa.
Ei, mua ei häiritse se, ettei siihen saa pelejä ym. tauhkaa. Se on puhelin jolla välillä haluan käydä netissä ja se toimii myös gps:nä.
Viimeinen aito Noksu <3 <3 <3