Mulla tuli mieleen Ronja :)
Sirius-elukka 11.07.2014 #27 Nella? Miina ja Nella, N sekä lopun A yhdistää niin että sopii, mutta eivät ole liian samanlaisia
naama 11.07.2014 #32 Manta on kans mun suosikki, mutta voisin ehdottaa myös vaikka: Maikki, Marikki,Liinu, Noomi,Alina, Melina..
Manta on kans mun suosikki, mutta voisin ehdottaa myös vaikka: Maikki, Marikki,Liinu, Noomi,Alina, Melina..
Fbk 11.07.2014 #34 Alkuperäinen kirjoittaja hmmmk: Näytä alkuperäinen viesti Hekoheko tuon Ansan suhteen Click to expand... No heko heko Miinan suhteen vaan. Kauniita perussuomalaisia nimiä. Ja mokä tärkeintä, sointivat hyvin yhteen.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmk: Näytä alkuperäinen viesti Hekoheko tuon Ansan suhteen Click to expand... No heko heko Miinan suhteen vaan. Kauniita perussuomalaisia nimiä. Ja mokä tärkeintä, sointivat hyvin yhteen.
hmmmk 11.07.2014 #35 Ansa kaunis Joo, mut ei Miinan kanssa, kun on kerran jos toisenkin kuullu vitsin että"mitkä on suomen vaarallisimpien naisten nimet? - Miina ja Ansa". Eli hekoheko.
Ansa kaunis Joo, mut ei Miinan kanssa, kun on kerran jos toisenkin kuullu vitsin että"mitkä on suomen vaarallisimpien naisten nimet? - Miina ja Ansa". Eli hekoheko.
naama 11.07.2014 #39 Nyt mulle tulikin vielä Hilmasta mieleen Telma! Sekin ois aika sopiva; Miina ja Telma. Tai entäs Miitta?(tätikö?)
Nyt mulle tulikin vielä Hilmasta mieleen Telma! Sekin ois aika sopiva; Miina ja Telma. Tai entäs Miitta?(tätikö?)