MIIKULILTA TERVEISIÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SONA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
Nyt siis vkot 37+3,ja mä tykkään siitä isosta kuvasta kaikkeist eniten...siinä on sitä jotain tunnetta käsin kosketeltavissa.Miisakin niin hyvän näköinen... :heart:

Se oli ihana kuva. Olisivat saaneet laittaa enemmänkin kuvia, kun kuitenkin räpsivät niitä silloin kymmenittäin

juuh...silloin otettiin paljon ja sit uudestaan käytiin vielä napsimassa...Miika ihasteli vaan kun hänen autonsa oli päässyt kuvaan.

kovin lättänäksi sai kuvaaja mun pään :snotty: B) ja kun just olin kampaajalla käynyt :D

ihanaa... onnea vain koetukselle!kohta se tapahtuu! :heart: jänskättää kans täälä ihan hirveesti! melkein itku silmäsä! pitääkin mennä heti kaivaan tuolta vauvalehti joka tuli justiinsa...

Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
verenpaine oli pikkasen tippunut,alapaine 95,mulla kyllä lääkityskin.
sanoivat ettei mulle varmaan sellasta "raskausmyrkytystä"tule,kuulema verenpaineesta johtuu...
mut siellähän oi kaikkee muutakin ++,keto,sok,leuk

19pv sit käynnistellään,jos ei aikasemmin tule.välillä supistelee,mut kattellaan ja kuulostellaan vaan.välillä tutuu et pää jo jalkojen välissä :whistle:

Ok, no hyvä niin =) Kovasti toivotan onnea loppumetreille ja synnytykseen! :flower:

Miikulille voimia synnytykseen! :hug:

Jännityksellä odotan minäkin hyviä uutisia, eilen täytyi ihan varta vasten ajella kaupassa ostamassa tuo lehti, aikoinaan seurasin Miisan taistelua tiiviisti kirjoituksiesi perusteella. Nopeasti se aika on mennyt!

ihan tippa tuli silmään.todella mahtava kuva...täyttä tunnetta kyseinen kuva. ei varmasti mikään korvaa Miisaa....mutta ihana että uskalsitte ryhtyä uuden vauvan tekoon ja uskoa on ...voi että en tiedä miten viisaasti nuo sanat sanoisin...mutta sydän paikallaan kuitenki tässäkin asiassa täysillä.
Miisan muistoa kunnioittaen<3
onnea tulevan joulu tontun syntymään:)
ihanaa että elämää on kaikkien ikävienkin tapahtumien jälkeen<3Miikulille hali!

Yhteistyössä