Mihinköhän sitä lähtis vessaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koiramäkeläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Koiramäkeläinen

Vieras
Tullu juotua tänään energiajuomia muutama ja äsken söin hampurilaisen ja nyt iski vessahätä. Mut just sähkömiehet katkas sähköt tuosta toimiston puolelta, missä vessakin on, enkä siis pääse vessaan. Hankala se olisi pilkkopimeässä tarpeitaan tehdä. :\ Lähellä olisi kyllä linja-autoasema sekä kirpputori, mutta molemmissa vessaan meno maksaa :( Pystyisiköhän sitä sinnittelemään reilun tunnin, jotta pääsen töistä kotiin ja voisin sitten vaikka joko tarhalla lasta hakiessa käydä vessassa tai sen jälkeen Prismalla, kun kauppaan mennään ja siellä ilmaiset vessat?! Vessaan pääsisin siis n. 1,5 tunnin päästä :\

Ongelmana on se, että kynttilöitä pitäisi lähteä ostamaan. Onhan mulla kyllä puhelimessa kamera ja siinä valo, jotta näkisi, mutta hankalaa on. Ja ovea ei voi rakoselleen hättää, kun heti oven ulkopuolella vieressä hääräävät sähkömiehet (kolme nuorta kollia ). Voishan sitä tietty pyytää jotain niistä taskulampun kanssa valonkantajaksi :D

mutta voi hyvää päivää :D siis onko tuo nyt valtava ongelma? kyllä siellä wc:ssä kännykän valolla luulis pärjäävän...itse kävin hämärässä wc:ssä/suihkussa noin kuukauden ennenkö uusitun kylppärin kalusteet joissa valot tulivat ja hyvin selvisin,saunasta himmeä valo vaan loisti... mutta ongelmansa kullakin...

Sinne ei siis tule edes mistään ikkunasta valoa, joten täysin pilkkopimeää on. Ja hankalaa se olisi kännykän kanssa siellä istua, kun niitä käsiä tarvii muuhunkin käyttöön. Eikä viitsi kännykkää likaiselle lattialle jättää.

Ihania nää avaukset täällä....mulle kun iskee kakkahätä niin harvemmin kerkeän pohtia että meniskö vai ei ja minne menis jos menis. Suosittelen kuitenkin ehkä sitä kännykkää vaikka polvien päällä toimituksen ajan. Älä pudota pyttyyn luuria :wave: :D

Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Ihania nää avaukset täällä....mulle kun iskee kakkahätä niin harvemmin kerkeän pohtia että meniskö vai ei ja minne menis jos menis. Suosittelen kuitenkin ehkä sitä kännykkää vaikka polvien päällä toimituksen ajan. Älä pudota pyttyyn luuria :wave: :D

jooo se on kyl totta et jos meikäläiselle iskis hätä ni ei kyl kauheesti tulis pohdittuaö mie menisin vaan vessaan. jos on tuttu vessa niin osaa sitä toimia siellä ilman valoakin. ei tartte tietää ku et missä pönttö, paperi ja huuhtelu-naviska.

Yhteistyössä