Mihinkähän mä tuon likan lykkään ens viikon torstaina?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mulla on silloin hammaslääkäri ja tiedän, että siitä reissusta ei tuu mitään jos tyttö mukana. Likka on sellainenkin jääräpää (isänsä mukaan tullut äitiinsä :whistle: ), eläväinen ja menee omia menojaan kuuntelematta. Ja milläs mä sitä likkaa edes komentaisin, kun paikataan hampaita ja suu täynnä kaikenmaailman tavaraa? :o :whistle:

Tytön hoitaja on lomalla ja varahoitopaikka alkaa vasta sitten kun mulla alkaa 16. päivä työt. Vois kysyä sattuisko sisko olemaan täällä silloin tai mikä työvuoro kaverilla on. Mutta mukaan en tuota likkaa ota.

Yritä kysyä siskoltasi tai kaveriltasi. Ei siinä hammaslääkärin tuolissa varmaan oikein pysty rentoutumaan, jos saa samalla koko ajan miettiä, että mitä tyttö puuhaa... Tosin hammaslääkärin tuolissa ei varmaan muutenkaan helpolla rentoudu :x

Alkuperäinen kirjoittaja Ella78:
Yritä kysyä siskoltasi tai kaveriltasi. Ei siinä hammaslääkärin tuolissa varmaan oikein pysty rentoutumaan, jos saa samalla koko ajan miettiä, että mitä tyttö puuhaa... Tosin hammaslääkärin tuolissa ei varmaan muutenkaan helpolla rentoudu :x

Juu ei siinä kyllä muutenkaan voi ottaa rennosti :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja millimenninkäinen:
onko paiikakunnalasi niita puistoja mihin voi pariks tunniks viedä.. esim 4h?

Eihän täällä pikkupaikkakunnalla sellaisia ole. Päiväkotikin taitaa olla tämän kuun suljettuna.

Jos ei muu auta, niin perun ajan ja otan seuraavan sitten silloin kun mulla on koulua. Silloin tytöllä ainakin hoitopaikka

Yhteistyössä