Mihin yhteyttä, sairaalasta tuli postissa vieraan ihmisen epikriisi!!

Hra Majuri
Ei ne siella duunissa olevat palstamammat kerkee kattoo mitä papereita ne lykkää kenekin kuoreen, palstailu on tärkeämpää. Soita sinne sairaalaan ja hauku ne, sitten ota yhteys poliisiin ja tee tutkintapyyntö asiasta ja äläkä unohda soittaa iltalehteen.
 
Voih
Itse olen sairaalassa töissä sihteerinä. Joskus (onneksi harvoin) noita sattuu. Joskus jopa niin, että oikean ihmisen (eli saajan) nimellä on tekstiä väärästä potilaasta, mikä voi olla aika pelottavaa joskus ja tulla väärinkäsityksiä.

Sairaalasta voivat tulostaa uudet tekstit sille oikealle henkilölle, jolle noi kuuluu. Soitat sinne maanantaina, niin lähettävät sulle sun omat :) Kaikki tekstit on koneella, joten ne voi printata sieltä kyllä ulos koska vaan ja kuinka monta kertaa vaan.
 
Sairaalasta voivat tulostaa uudet tekstit sille oikealle henkilölle, jolle noi kuuluu. Soitat sinne maanantaina, niin lähettävät sulle sun omat :) Kaikki tekstit on koneella, joten ne voi printata sieltä kyllä ulos koska vaan ja kuinka monta kertaa vaan.
Tiedän kyllä sen. Haluan kuitenkin tietää MIHIN HELEVETTIIN MUN SAIRAALAPAPEREITA ON LEVITELTY, KUKA SIITÄ ON VASTUUSSA JA KUKA KORVAA JOS JOKU OTTAA VAIKKAPA PIKAVIPPEJÄ MUN HENKILÖTUNNUKSILLA
 
"vieras"
Eipä noi vielä mitään... Noi on vain paperia. Sen sijaan hoitajillekin sattuu virheitä. Ei ole mitenkään epätavallista, että annetaan vahingossa väärän potilaan lääke tai sama lääke kahteen kertaan.

Karmein minkä kuulin toimistopuolelta: joku oli vahingossa kirjannut kuolleeksi väärän potilaan.
 
"huoh"
Miksi epäilet, että heti joku väärinkäyttää tietojasi? Teetkö itse nyt rikoksia, kun sulla on toisen tiedot käsissäsi? Mikä se on, kun aina ensimmäisenä ajatellaan sitä pahinta!?
 
Toivottavasti et ainakaan lukenut niitä vieraan papereita. Heti maanantaiaamulla soitat sinne osastolle/polille mistä paperit on tulleet ja alat selvityttään asiaa. Jos haluat voit ottaa yhteyttä myös potilasasiamieheen, ne sieltä osastolta antaa sulle yhteystiedot jos pyydät.

Sun papereita ei sitä paitsi välttämättä ole edes lähetetty yhtään mihinkään.
 
Hohhoijaa...
Rauhoitu hyvä ihminen! Ota yhteyttä polille/osastolle, josta olet vieraan ihmisen epikriisin saanut. Todennäköisesti kyseessä ihan inhimillinen erehdys. Hyvin epätodennäköistä on, että sinun epikriisisi on mennyt kenellekään rikolliselle, jos on mennyt ylipäänsä kenellekään. Ja jos sinun sairauskertomustekstiäsi on mennytkin jollekin toiselle, niin todennäköisesti hän on myös yhteydessä sairaalaan ja hommat selviävät. Jos mieltäsi kovasti asia vielä painaa, ota yhteyttä siihen potilasasiamieheen, niin saat varmaankin jonkinlaisen pahoittelun sairaalasta. Ehkä se tuo sinulle sitten hyvän mielen.
 

Yhteistyössä