Mihin vuoteen palaisit takaisin jos voisit?

  • Viestiketjun aloittaja Mans
  • Ensimmäinen viesti
Nyt on hyvä. En haluis mihinkään palata takas mut jos olis pakko niin voisin muutaman päivän palata lasten syntymävuosiin ja helliä niitä vauvoina kun siitä ei ole jäänyt muistikuvia. Olen siltikin kyl tyytyväinen et nuot on jo noin ihanan isoja ja kohta saa tätä seuraavaa vauvaakin helliä :)
 
"gerbiili"
En haluaisi palata enää... Mutta haluaisin vierailla kivikaudella. Tahtoisin tehdä kampakeraamisia ruukkuja ja maalata omat juttuni kallioon. Haluaisin rakastella alkuihmisen kanssa ja tanssia nuotiolla,
 
Vaikka mihin
Tullut möhlittyä, ei siis huumeita/abortteja/rikoksia, mutta muuten. Palaisin mielelläni estämään tekoni esim. vuoteen 2003 (syksy, aloitin lukion, tein itsestäni idiootin kun kolme poikaa oli samaan aikaan kiinnostunut minusta ja lopulta en saanut heistä ketään), kesään 2007-kesään 2008 (seurustelin alkoholistin kanssa), kesään 2009. Ylipäätään sanoisin nuorelle itselleni, että meillä jokaisella on vain yksi elämä, pitää tehdä sitä mitä itse haluaa eikä sitä mitä sukulaiset/työnantajat/yhteiskunta odottavat. Opiskeluajan pitäisi olla elämän parasta aikaa eikä katkerinta aikaa, jota katuu jälkikäteen ja toivoo tehneensä erilaisia valintoja. Ja rahat kannattaa käyttää liikuntaan/vaatteisiin, ei karkkeihin ja pitsaan... se on hyvää muistaa edelleen :)
 
Miksi? Olitko in lööv? :D
Nääh, tosin hoitaisin jotkut asiat toisin siltäkin saralta. :D

Lähinnä mä meinasin tolla kuitenkin sitä, että tahtoisin mennä takaisin siihen iltaan kun ystävä tappoi itsensä ja tekisin joitain asioita toisin.
Ei välttämättä olis kyllä vaikuttanu eikä nyt silleen häiritse, mut jos mahdollisuus tarjottaisiin niin kyllä tietenkin koettaisin tehdä asiat toisin.
 
Palaisinko pysyvästi elämään itse vai vain vierailijana/tarkkailijana ja miten pitkäksi aikaa? Ja jos palaisin elämään itse ajan uudestaan, pystyisinkö muuttamaan sitä?

Tämä vaatisi pidempää pohdiskelua, kuin nyt on aikaa ;)
 

Yhteistyössä