Mihin viette vanhat aikuisten vaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kitty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kitty"

Vieras
Mihin te kärräätte teidän omia vaatteita mitä ette enään pidä tai mitkä on pieniä tai muuten vain heräte otoksia?Meillä ei oikein kirpputoreja ole täällä eikä mitään pelastusarmeijan tai vastaavia keräyspiteitä ja mulla on kevät siivous jossa olen tyhjentänyt kaikki sellaiset vaatteet pois mitä en ole koskaan pitänyt tai mitä en tule enään pitämään.En niitä ala kuitenkaan missään myymään kun ei aikuisten vaatteita kukaan osta ja en noita jaksa edes kuvata.Mutta en viitsisi roskiinkaan heittää kun ovat ihan käyttökelposia ja osassa on laputkin kiinni.Nyt vain ongelma että mihin ne laitetaan?

pelastusarmeijan laatikkoon. Jos teidän paikkakunnalla ei ole, niin kai joskus käyt sentään jossain, jossa tuollainen laatikko (uff tai pelastusarmeija) olisi?

Sehän se on kun meillä ei ole mitään täällä,soitin jo joku viikko kunnalle että onko jotain vähä osaisten paikkaa mihin voisi lahjoittaa hyviä vaatteita niin sanottiin ettei ne tarvitse kun ei ole paikkaa säilyttää eli se siitä sitten.

[QUOTE="vieras";23647473]onko tuota seurakuntaa?[/QUOTE]

Ainoa vaihtoehto on viedä ne kaupunkiin missä Kontti eli SPR toimipiste sekä UFF laatikko.Seurakuntaa meillä ei ole omaa lähin on 60km päässä.

[QUOTE="vieras";23647531]Siis missä perähikijällä sä oikein asut??[/QUOTE]

Ei meilläkään ole lähin seurakunta/kirkko ku vasta 42km päässä. Lapissa asutaan

Mä vien omat vanhat vaatteet juurikin konttiin. Tai sitten semmoset joista jotain haluaisin takasin niin oon ajatellu kokeilla huutonettiin laittamista

Yks vaihtoehto on myös laittaa ne facebookin oman alueen osto,myynti jne. palstalle...
Kokeileppas sitäki

Yhteistyössä