V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja passintekijä:Sen voi viedä poliisiasemalle, samalla kun käy tilaamassa uuden passin.
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:mulla kysyttiin vanhaa passia (jota en ollut käyttänyt vuosiin ) kun kävin uuden hankkimassa..että suosittelen viemään poliisilaitokselle..joutuu muuten selittelemään jossain vaiheessa uutta passia hankkiessa,mihin vanha on kadonnut..
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:mulla kysyttiin vanhaa passia (jota en ollut käyttänyt vuosiin ) kun kävin uuden hankkimassa..että suosittelen viemään poliisilaitokselle..joutuu muuten selittelemään jossain vaiheessa uutta passia hankkiessa,mihin vanha on kadonnut..
Alkuperäinen kirjoittaja juupas:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:mulla kysyttiin vanhaa passia (jota en ollut käyttänyt vuosiin ) kun kävin uuden hankkimassa..että suosittelen viemään poliisilaitokselle..joutuu muuten selittelemään jossain vaiheessa uutta passia hankkiessa,mihin vanha on kadonnut..
munkin piti oikein vartavasten hakea kotoa ja vasta sitten sain uuden passin.
Alkuperäinen kirjoittaja deb:Jos haetaan uutta passia vanhan passin ollessa vielä voimassa, niin silloin uutta ei saa ennen kuin on palauttanut vanhan poliisiasemalle.
Alkuperäinen kirjoittaja deb:Alkuperäinen kirjoittaja juupas:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:mulla kysyttiin vanhaa passia (jota en ollut käyttänyt vuosiin ) kun kävin uuden hankkimassa..että suosittelen viemään poliisilaitokselle..joutuu muuten selittelemään jossain vaiheessa uutta passia hankkiessa,mihin vanha on kadonnut..
munkin piti oikein vartavasten hakea kotoa ja vasta sitten sain uuden passin.
Jos passi on vanhentunut, niin ei joudu selittelemään eikä palauttelemaan mitään. Jos haetaan uutta passia vanhan passin ollessa vielä voimassa, niin silloin uutta ei saa ennen kuin on palauttanut vanhan poliisiasemalle.