epäiletkö ettei siellä olisi kunnon grilliä omasta takaa? hankkikaa parempi paikka bileille jos noin on!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tosiaan, pitiköhän mun tuoda se pallogrilli vai jotain muutaAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Toisaalta, mulla kutsu voimassa myös palstalaisten BBQ-juhlille sinne maapallon ytimeen?
Sama täällä! ja tietty parempaan elämään/paikkaan, koska oon ollu nyt niin hyvä ja kiltti :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ajattelisin, että henkeni/sieluni jatkaa elämää, menee astraalitasolle ja syntyy sieltä uudelleen. Joko tähän maailmaan, tai jollekin muulle tasolle, johonkin muuhun paikkaan.
Miikäli et ole elänyt elämääsi oikein et päädy.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Toivottavasti jonnekin miellyttävään paikkaan
Eikö tässä kysytty miten USKOO käyvän.. imbesilli.Alkuperäinen kirjoittaja hah:Olet sitten joskus kokeillut kuolemista? Kun noin hyvin tiedät..
Näin.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Takaisin luonnon energiavirtaan ja sinne missä mua seuraavaksi tarvitaan.
Juuri näin.Alkuperäinen kirjoittaja mangosalaatti:Näin.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Takaisin luonnon energiavirtaan ja sinne missä mua seuraavaksi tarvitaan.
Näin miekin ajattelen, menetin viime kuussa rakkaan läheisen ihmisen ja ikävä on kova. Haluan uskoa että vielä nähdään, jossain joskus.Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Jo menehtyneiden rakkaitteni luo.
Oletko uskossa, mihin seurakuntaan kuulut?Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Toivon mukaan Jumalan armosta taivaaseen
Pyrin elämään omasta mielestäni hyvin, arvojeni mukaista elämää. Yleensä tässä onnistun, joskus en.Alkuperäinen kirjoittaja kannasttaa elää hyvin:Miikäli et ole elänyt elämääsi oikein et päädy.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Toivottavasti jonnekin miellyttävään paikkaan