ei matojen syömäksi
Samaa minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:toivottavasti tuhkakasaksi
Samaa minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:toivottavasti tuhkakasaksi
Tehän uskotte johonkin muuhun. Hellari?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jumalan luo tahtoisin. :heart:
Mihin johonkin muuhun, kerrohan, kun kerran tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja ei matojen syömäksi:Tehän uskotte johonkin muuhun. Hellari?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jumalan luo tahtoisin. :heart:
tosiaan, pitiköhän mun tuoda se pallogrilli vai jotain muutaAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Toisaalta, mulla kutsu voimassa myös palstalaisten BBQ-juhlille sinne maapallon ytimeen?
Eikös teillä ole omat säännöt, paljon kiellettyä. Kokouksia?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mihin johonkin muuhun, kerrohan, kun kerran tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja ei matojen syömäksi:Tehän uskotte johonkin muuhun. Hellari?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jumalan luo tahtoisin. :heart:
Kato kuule googlella.Alkuperäinen kirjoittaja ei matojen syömäksi:Eikös teillä ole omat säännöt, paljon kiellettyä. Kokouksia?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mihin johonkin muuhun, kerrohan, kun kerran tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja ei matojen syömäksi:Tehän uskotte johonkin muuhun. Hellari?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jumalan luo tahtoisin. :heart:
peesiAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jumalan luo tahtoisin. :heart:
samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja ei matojen ruoaksi:Mielestäni kun sydämessään tuntee uskovansa, eitarvitse rtoisten vuoksi käydä edes kirkossa, jotta muut näkisivät. Elää vain hyvin. Tekopyhyyttä juosta kirkossa ehtoollisella pahojen tekojensa vuoksi ja olevinaan aloittaa seuraavalla viikolla 'puhtaalta pöydältä'.
no ei rakas ystäväni sielä ehtoollisella ja kirkossa käydä sen takia että sais alottaa "puhtaalta pyödältä". pelkästään sen takia se ei ole vaan siksi pidetään yhteyttä seurakuntaan ja muihin uskovaisiin, että saa sitä hengellistä seuraa ja uskovaisten yhteyttä. kyllä kun todella uskoon tulee niin kaipaa henghellisiä juttuja muuallakin kun omassa päässä. mä luen raamattua ja haluan nähdä uskovaisia ihmisiäAlkuperäinen kirjoittaja ei matojen ruoaksi:Mielestäni kun sydämessään tuntee uskovansa, eitarvitse rtoisten vuoksi käydä edes kirkossa, jotta muut näkisivät. Elää vain hyvin. Tekopyhyyttä juosta kirkossa ehtoollisella pahojen tekojensa vuoksi ja olevinaan aloittaa seuraavalla viikolla 'puhtaalta pöydältä'.
mutta pääseekös sinne HETI kuoltuaan vai vasta kun Jeesus tulee?? mua hämää tää miten se ny menee....eikös raamattu puhu että sitten herätetään kuolleet kun Jeesus tulee toisen kerran maan päälle ja sitten tulee ylösnousemus. ite en osaa sanoa mihin menen heti kuoltuani vai nukunko vaan???vai pääseekö sinne Jumalann luo heti??Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Taivaaseen Jumalan luokse..kotiin :heart:
Paratiisi on sama kuin kolmas taivas. Jeesuksen sanat ristinryövärille tarkoittivat samaa Jumalan taivasta kuin Paavali kirjeessään. Paratiisi on eri kielissä yleisnimitys siitä, että joku pääsee kuolemansa jälkeen Jumalan luokse, hänen läsnäoloonsa. Näin ollen se paratiisi, mikä on Jumalan luona taivaassa, on eri kuin se paratiisi, mikä oli alhaalla maan päällä luomakunnan alussa ja minne Jumala pani ihmisen maata viljelemään.Alkuperäinen kirjoittaja uskovainen:mutta pääseekös sinne HETI kuoltuaan vai vasta kun Jeesus tulee?? mua hämää tää miten se ny menee....eikös raamattu puhu että sitten herätetään kuolleet kun Jeesus tulee toisen kerran maan päälle ja sitten tulee ylösnousemus. ite en osaa sanoa mihin menen heti kuoltuani vai nukunko vaan???vai pääseekö sinne Jumalann luo heti??Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Taivaaseen Jumalan luokse..kotiin :heart:
Siinä ei kuitenkaan tarvitse murehtia sitä loukussa olemista liian kauaa...Alkuperäinen kirjoittaja madotonta menoa:Entä jos herään eloon uunissa?
Minä en halua mädäntyä enkä olla matojen ruokaa. Siksi savukaasuina ilmaan ja mineraalit maahan.