Mihin Thaimaan kohteeseen taaperon kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liinu

Vieras

Olemme suunnitelleet matkaa thaimaaseen mutta emme oikein osaa päättää että mihin päin thaimaata?
Jos jollain olisi kokemuksia hyvistä paikoista. Mikä kohde ja mikä hotelli sopisi lapsiperheelle. Lapsemme olisi matkan ajankohtana n.1,5vuotias ja melko vilkas yksilö
Onko kaikissa kohteissa paljon hyttysiä koko lomakauden ajan?
Kauan kestää lyhyin lento? Vähän kyllä kauhistuttaa jo etukäteen se lento.

Kiitoksia jo etukäteen!
=)

Mihin tahansa! =)

Hua Hin on helppo ja mukava paikka, Ko Chang myös. Toki Pattayakin toimii :D Moskiittoja ei ole kiusaksi saakka, jos tietää, mitä tekee. Illalla vaatetta, verkot ikkunoihin ja se on siinä. 10 tuntia lienee suora lento, mutta yötä vastenhan ne yleensä ovat, eli nukkuessa menee.

Sinne taas menossa ensi kuussa, lienee suunnilleen neljästoista kerta. Kysele lisää, jos mieleen tulee. =)

www.thaiklupi.fi foorumista löytyy paljon ja 2+ matkailuosiosta vanhempia ketjuja.

No Phuket on ihan kiva paikka. Lapsen kanssa en ehkä valitsisi sieltä kohteeksi Patong beachin aluetta, mutta muutoin kaikki kohteet siellä ovat hyviä.
Moni sanoo, että Phuket on kunnon turistikohde, mutta siinä on myös hyvänä puolena se, että sieltä löytyy lapsiperheelle kaikki tarvittava.
Tai näin ainakin itse ajattelen kun menemme nyt herra 10kk kanssa sinne. Ja tämä on nyt kolmas kerta kun menemme Phuketiin.

Pattayan ja Bangkokin suunnalle en myöskään lähtisi lasten kanssa.
Pattayalla on ehkä minun makuuni liikaa sitä kupinkallistajaa ja meteliä.

Krabi on myöskin yksi suosittelemisen arvoinen paikka.

Hua hin ja Cha-Am ovat varmastikin rauhallisia kohteita, mutta mulla tökkii vastaan kun siellä on meressä todella paljon meduusoja ja sitten siellä harrastetaan rannalla ratsastamista joten sieltä täältä löytyy hevosen kikkareita.

Mutta kohde kuin kohde niin lapsiystävällisiä ovat joka paikassa.

jeps1,

Pattaya ei lopu delfiini-liikenneympyrään ;) Sielläkin on rauhallisia paikkoja. Krabissa en ole käynyt yli kahteentoista vuoteen, oli enemmän hippipaikka aikoinaan. Pohjoisessa chiang Mai on todella kaunista seutua, jollei rantaloma ole pääasia.

Joka tapauksessa Thaimaa on varmaankin yksi helpoimmista matkakohteista, myös lasten kanssa.

Yhteistyössä