Mihin te miehissänne rakastuitte?

  • Viestiketjun aloittaja Blue
  • Ensimmäinen viesti
A shadieeyah
Siihen kun se tanssahteli niin reteesti sisään.Piti takin liepeitään kuin Csi Miamin Horatio Crane :D se oli niin hassu mutta kuitenkin :heart:
Siitä sitten syvemmin lähdettiin jatkoille ja niillä ollaan vieläkin(7v aviota takana)
 
Viblsp
Siihen varmaan että vastasi ulkonäöltään ja ajatuksiltaan mun ihannemiestä. :D Rakas se on tälläkin hetkellä, vaikka niitä huonojakin aikoja on piisannut. Pitää vain yrittää muistaa, että 4 lasta syntyi 3,5 vuoden sisällä, pakkohan sen on vaikuttaa liittoon.

Ja huumorintaju on ainutlaatuinen. :D
 
Ihan ensin siihen ulkonakoon, oli niin jumalattoman komea, seksikas. On viela edelleenkin :whistle:

Sitten kun paremmin tutustui: hyvat kaytostavat, rehellinen,huumorintajuinen, ahkera, tekee kaikkensa perheensa eteen, kiltti, arvostaa minua jne... ei taitaisi sivu riittaa sen hyvista puolista.

Nama piirteet vaan voimistuu, yhdessa ollaan oltu 20 v ja naimisissa 18 v
 
Kaktus
Tummat silmät, ruskea tukka... eli ensin siihen, että hän oli mielestäni hyvännäköinen.

Hän on myös tosi kiva ja sosiaalinen, sellainen tyyppi josta kaikki tykkäävät. Kuitenkin minua 'kosiskellessaan' oli aika ujo ja epävarma, se sulatti sydämen :D
 

Yhteistyössä