Mihin te miehissänne rakastuitte?

  • Viestiketjun aloittaja Blue
  • Ensimmäinen viesti
Blue
Tätä on varmaan täällä kysytty miljoona kertaa mutta kysytään taas:) Minä rakastuin silmiin, ne on niin huomiotaherättävän vaaleansiniset, ihanat:) Hienosti meni alkuaika silmiin tuijotellessa:) On siinä muutakin hyvää mutta ne silmät:):)
 
No silmät ainakin on tosi lumoavat. Oikein tumman ruskeat, ihanat! Ja muutenkin tuo mies on yhtaikaa komea ja söpö. Toisaalta niin miehinen ja toisaalta niin "hauvanpentumainen". :D Ja se, kun mies on niin uskomaton "herrasmies". On niin monta asiaa, ette jaksa edes lukea, jos alan tässä "lässyttämään" niitä. :D Uskomaton pakkaus. Saa minut olemaan kuin sulaa vahaa. :heart: Rakas on tuo mies! :heart:
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:
ihana lukee teidän "kokemuksianne" :LOL:
aah, tulee uskomaton fiilis kun alkaa oikeen miettimään noita piirteitä ja kuinka sekaisin oli silloin joskus kun miehen tapas.

sorry, keskeyttäminen. jatkakaa :whistle: :D
:) Sitä oli ite ainakin niin umpirakastunut että hehkutin melkein vastaantuleville lyhtypylväillekkin miten hieno mies se onkaan ja että mä olen rakastunut siihen:) Se oli ihanaa aikaa:):)
 
jarna
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hän laulo mulle ja sydän suli
Munkin meis lauloi mulle karaokessa ja mua hävetti...Oli vaikea vastaanottaa melkein tuntemattomalta "Saat miehen kyyneliin"-biisiä. muut naiset huokaili ympärillä=)

Mutta mieheni komeuden ja pitkän ja uljaan ryhdin huomasin. Hän oli myös persoonallisesti pukeutunut.

Paremmin tutustuttuamme rakastuin hänen keskustelukykyynsä, rehellisyyteensä, rohkeutensa, herkkyyteensä, epäitsekkyyteensä ja siihen että hän todella heittäytyi rakkauden pyörteisiin.

Oli virkistävää kaikenlaisten pelimiesten jälkeen tavata aito ja ennekkoluuloton tyyppi, joka halusi panostaa suhteeseen eikä vaalia kymmentä "säätöä" siellä täällä.
 
Ihastuin ulkonäköön ihan tolkuttomasti. Ja siihen kun se oli niin kohtelias ja hyvin käyttäytyvä ja ihan kaikkea sitä mitä miehet ei koskaan ole. Ja kun ensimmäisen kerran kuulin sen sukunimen ajattelin että jo ihan nimen takia voisin sen kanssa naimisiin mennä, vaikken vielä osannut edes kuvitella että meistä oikeasti tulisi me. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Ihastuin ulkonäköön ihan tolkuttomasti. Ja siihen kun se oli niin kohtelias ja hyvin käyttäytyvä ja ihan kaikkea sitä mitä miehet ei koskaan ole. Ja kun ensimmäisen kerran kuulin sen sukunimen ajattelin että jo ihan nimen takia voisin sen kanssa naimisiin mennä, vaikken vielä osannut edes kuvitella että meistä oikeasti tulisi me. :D
ihana... :heart:
 

Yhteistyössä