M
matkalle
Vieras
Lämpöä ja merta, hyvää ruokaa ja juomaa, hiukan jotain nähtävääkin. Suositelkaa! Viikoksi lähdetään matkalle mutta minne??????? Olemme 25v. pariskunta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lämpöä ja merta, hyvää ruokaa ja juomaa, hiukan jotain nähtävääkin. Suositelkaa! Viikoksi lähdetään matkalle mutta minne??????? Olemme 25v. pariskunta.
Kreeta täyttää vaatimuksesi myös. =) Saarella on paljon nähtävää, ei tietenkään samanlaisia nähtävyyksiä kuin suurkaupungeissa, mutta saari on tosi monipuolinen. Viikon matkalla keskittyisin saaren länsiosaan, ainakin omasta mielestäni saaren mielenkiintoisin ja kaunein alue, tosin paikoitellen hyvin turistisoitunut, mutta siellä on paljon nähtävää ja Hania on tosi kaunis kaupunki. Hanian lähellä on mm. Elafonissin kahluusaari ja myös vesipuistoja (2 kpl) löytyy Kreetalta.
Onkohan agia marinasta tai plataniaksesta haniaan helppo mennä busseilla vai mitenkä? olen paljon siitä lukenut netistä, mutta kaipaisin kuitenkin vielä vinkkejä!![]()
olen lukenut agia marinasta ettei siellä loppujen lopuksi hirmu elämää ole? olenko oikeassaOlisi kiva lähteä kuitenkin sellaiseen paikkaan missä olisi hiukan elämää, hyviä ravintoloita ja ruokapaikkoja, sekä nähtävyyksiä. Äääh, nyt en tiiä kyllä enää mihin päin lähteä.
Haniasta olen kuullut että siellä menee hermo, sisäänheittäjien ym kaupustelijoiden takia, kuulemma tarttuvat ihan käteen ja yrittävät tyrkyttää drinkkilippuja ym kun jotkut haluaisi katsella rauhassa paikkoja...