Mihin sinä ja (ex) puoliso käytätte ylimääräiset rahasi?

• Viestiketjun aloittaja $$$
  • Ensimmäinen viesti
$$$
Tuli tuosta "onko väärin ostaa uusia lastenvaatteita"-ketjusta mieleen, mihin käytät ylimääräiset rahasi? Sisustukseen, matkusteluun, omiin vaatteisiin/kenkiin, lastenvaatteisiin, kauneudenhoitoon, ruokaan/herkuihin/ulkona syömiseen, lasten leluihin, elektroniikkaan, remonttiin, kaikki säästöön vai johonkin muuhun? Kertokaa myös mihin puolisonne (tai entinen, jos olet yh) käyttää.

Itse tuhlaan lastenvaatteisiin ja herkkuihin, mies elektroniikkaan.

Heräsi tästä kysymys, että mitkähän ylimääräiset rahat...? :D Minun kaikki rahat menevät lasten vaatteisiin ym. tavaroihin sekä ruokaostoksiin ja laskunmaksuun. Ex sen sijaan käyttää rahansa olueen ja autonlaittoon ja ostelee tietokoneita ja vahvistimia ym :)

Mä mistään ylimääräisestä tiedä mutta ostelen kankaita, vaatteita, kenkiä vaikka ja mitä ja tasaisesti itselleni, lapsille, miehelle ja koirille...ystävät saa osansa. Niin ja toki matkusteluun...

Minä käytän keittiövälineisiin, uusiin ja vanhoihin, tv-sarjojen DVD-julkaisuihin, matkailuun, viiniin, keittokirjoihin. Nämä siis sellaista, mikä ei ole välttämätöntä, jopa turhaa.

Mies ostaa urheiluvälineitä, kirjoja ja matkailuun käyttää hänkin. Nämä tietääkseni, en tiedä paljonko hänellä on ns löysää rahaa.

Yhteistyössä