Mihin se risteilyjuttu hävis?

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
Jo ei muuten, mut siis mä todellakin tilasin jo muutama pv sitten matkan ja oihan onnistui ilman mitään kuponkia.Ei siinä mistään kupongista ollu ees mainintaa.
joo no näin on muutkin sanoneet.. sen verta pahalla päällä et riepoo ku yrittääp hyvää hyvyyttään auttaa jotakin niin sit joku kärpänen iskee..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
Jo ei muuten, mut siis mä todellakin tilasin jo muutama pv sitten matkan ja oihan onnistui ilman mitään kuponkia.Ei siinä mistään kupongista ollu ees mainintaa.
joo no näin on muutkin sanoneet.. sen verta pahalla päällä et riepoo ku yrittääp hyvää hyvyyttään auttaa jotakin niin sit joku kärpänen iskee..
Kyllä sen varattua saakin mutta satamassa tarvii olla mukana lahjakortti / kuponki...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
Jo ei muuten, mut siis mä todellakin tilasin jo muutama pv sitten matkan ja oihan onnistui ilman mitään kuponkia.Ei siinä mistään kupongista ollu ees mainintaa.
joo no näin on muutkin sanoneet.. sen verta pahalla päällä et riepoo ku yrittääp hyvää hyvyyttään auttaa jotakin niin sit joku kärpänen iskee..
Kyllä sen varattua saakin mutta satamassa tarvii olla mukana lahjakortti / kuponki...
Ei mulle toimistosta sanoneet eikä ilmoituksessa siitä ole mitään mainintaa, niin enpä kuule usko!!!

Oletko itse ollut vai?
 
Me saimme muuten Large-B-hytin (jossa 6m2 enemmän tilaa kuin normaalissa hytissä ja parivuode+kerrossänky) viikonloppulähdöllä, kun tilasimme perjantian.Nyt katselin ,niin aika loppuun on varattu, mutta joitain lähtöjä on vielä jäljellä ilmaiseksi-nut jos haluaa ilamisen matkan niin ÄKKIÄ varaamaan! =)
 

Yhteistyössä