petra
en ole 2 nimimerkillä, vaan vastasin siihen koska miksi en olisi vastannut? Kyllähän kuka tahansa uskova voi vastata tuollaisiin kysymyksiin. Mutta anteeksi nyt kovasti, kun tunkeuduin teidän kirjeenvaihtoon .Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Miksi esiinnyt kahdella nimimerkillä tässä ketjussa? Vastasit mun Vieraalle esittämiin kysymyksiin nimimerkillä petra. Miksi näin?Alkuperäinen kirjoittaja petra:tähän vaikuttaa myös meidän motiivimme. Täti tarvitsi auton Jumalan valtakunnan työhön ja hänellä ei ollut sitä mahdollisuus itse hankkia.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Pitäisköhän munkin laittaa lehteen ilmoitus? Minkähänlaisella ilmoituksella saisi jonkun maksamaan sen auton vakuutuksen ja veron muutaman vuoden ajan? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mun täti sai evankelista-aikanaan auton Jumalalta!
Täti tarvitsi kipeästi autoa ja rukoili, että Jumala järjestäisi hänelle auto.
Sitten oli joku mies miettinyt tätiäni ja ajatellut, että tuo nainen tarvitsisi auton. Hän ei itse pystynyt sellaista lahkoittamaan, niin hän laittoi lehteen ilmoituksen, että kuka lahjoittaisi evankelistalle auton.
Ja niin vain tuli joku ja lahjoitti tädilleni ihan uuden pikkuisen henkilöauton!