Mihin olet parhaillaan tyytyväinen?

Olen pistänyt merkille, että tosi usein täällä palstalla jaetaan kaikki kurjat asiat. Eikä siinä mitään, hyvähän se jossain on purkaa pois, se oma paha olo.

Jos joku iloitsee jostain, niin sitten ollaan heti lyttäämässä ja mollaamassa, itsekin varmasti sorrun sellaiseen täällä, vaikken ikinä normi elämässä tekisi moista. :ashamed:

Mutta nyt, kertokaas siis mitkä asiat on hyvin ja mihin olet tyytyväinen!! =)

-Mulla on ihana, suloinen, kiltti, rauhallinen jne. jne vauva.
-Mieskin on oikein kehityskelpoinen yksilö, hyvä isä ja mies (suurimman osan aikaa.. :whistle: )
-Perussairauteni on rauhoittunut taas sairastelun ja raskauden jälkeen, huh.
-Ihana kevät!!
-suku ja ystävät

Oishan näitä vaikka mitä, jos kaikki lähtis luetteleen puhtaista vaatteista ja ruuasta asti. Mutta elämän perusasiat on kunnossa, nautin ja iloitsen niistä!

vieras
mä olen oikein perusonnellinen ihminen! ei ole tälläkään hetkellä mitään valittamista.. pyrin aina toimimaan niin, että olisin itse ja myös läheiseni olisivat onnellisia! =)

No oonhan mä nyt hiton tyytyväinen siihen, että valmistuin vihdoin :). Ja että mulla on ensimmäinen kunnollinen kesäloma 10 vuoteen.

Ja tietenkin iloitsen suunnattomasti siitä, että minulla on pieni, ihana, suloinen, reipas ja taitava lapsi :heart: :heart: :heart: ja vallan ihana kummilapsi :heart: ja muita ihmisiä elämässäni.

snea
Alkuperäinen kirjoittaja Tursas Pursanus:
Olen pistänyt merkille, että tosi usein täällä palstalla jaetaan kaikki kurjat asiat. Eikä siinä mitään, hyvähän se jossain on purkaa pois, se oma paha olo.

Jos joku iloitsee jostain, niin sitten ollaan heti lyttäämässä ja mollaamassa, itsekin varmasti sorrun sellaiseen täällä, vaikken ikinä normi elämässä tekisi moista. :ashamed:

Mutta nyt, kertokaas siis mitkä asiat on hyvin ja mihin olet tyytyväinen!! =)

-Mulla on ihana, suloinen, kiltti, rauhallinen jne. jne vauva.
-Mieskin on oikein kehityskelpoinen yksilö, hyvä isä ja mies (suurimman osan aikaa.. :whistle: )
-Perussairauteni on rauhoittunut taas sairastelun ja raskauden jälkeen, huh.
-Ihana kevät!!
-suku ja ystävät

Oishan näitä vaikka mitä, jos kaikki lähtis luetteleen puhtaista vaatteista ja ruuasta asti. Mutta elämän perusasiat on kunnossa, nautin ja iloitsen niistä!
tää vois olla mun kirjottama, siis ihan täysin. mikä sairaus sul on tai mihin liittyy?

Sain tänään koko pihan haravoitua ja kulkutiet lakaistua. Ekat perennat ja orvokit on istutettu ja linnunpöntöt ripustettu puuhun. Mies haki aamulla verkoilta siikaa ja tänään hän teki meille soppaa ja huomenna on vuorossa paistettua siikafilettä. Ihan on siis kevätfiilis kaikilla ja kaikin puolin.

* Ihanan räkättävän kikattavaan pikkuneitiin, joka aamulla herättä hymyllä ja kosketuksella.
* Sukuun ja ystäviin.
* Muutto edessä, elämä muuttuu taas - toivottavasti vielä parempaan suuntaan.
* Ei ole kiire minnekään, kun on kotona tytön ja vuffen kanssa.
* Vilkkaaseen koiralapseen.

vieras
Olen ollut todella pitkään yksinäinen, mutta nyt tutustunut ihanaan mieheen, jonka mielestä myös minä olen ihana. Oikeastaan ajattelen, että kun ihmisellä vaan on rakkautta, ihmisellä on kaikki.

Liekö ihastumisesta johtuu, että purkkihernekeittokin maistuu tänään taivaalliselta.

mellan
tällä hetkellä olen tyytyväinen siitä, että lapsi ja itse olen pysyny terveenä, olen löytänyt mukavan miehen ja että sain myytyä auton pois. Ja tietysti siitä, että on töitä ainakin syksyyn asti ja parin viikon päästä alkaa 2 viikon loma

minä onnellinen
Nyt on mennyt asiat tosi kivasti pitkän huonon jakson jälkeen. Kaikki terveinä, rakkautta riittää ja pesuekin tuntuu tyytyväiseltä eikä ole edes suurempia rahahuolia. Mikäs tässä on ollut pihaa haravoida ja ikkunoita pestä päivä ja istuksella välillä auringossakin.

vierass
Mä oon rakastunut näin kevään kunniaksi :) Ja parasta tässä on se, etä mä oon rakastunut mun omaan ihanaan mieheen :) Maailman paras mies! Minulle paras :)

Ja elämä muutenkin mallillaan. Ei kuulu tapoihin valitella :)

-Ostin naapurilta tänään ison kasan vaatteita (mukana mm. ruskovillaa) ja lastenpyörän 30 eurolla
-mulla on ihanat lapset
-oon ollut nyt monta päivää erityisen ilonen siitä, että tulin ostaneeks manducan, joka on tosi tosi kiva
-säät lämpenee
-mun nykyinen asuinpaikka on aivan mahtava!

Kevääseen, Jumalan löytämiseen, ihaniin ihmisiin, todella hyväntuuliseen ja hyväuniseen vauvaan sekä kahteen eläväiseen isoveljeensä :heart: , perusterveyteen, uutukaiseen hienoon pyykinpesukoneeseen :heart: , kilttiin tietokoneeseen joka ei ole ryppyillyt pitkään aikaan... Kyllähän noita ilonaiheita elämässä riittää. =)

Erityisen iloinen olen siitä kun tyttö oppi viime viikolla viimein kääntymään itse masulleen ja tuntui että lähtee jo samantien ryömimään! :eek: Tää merkitsee vain yhtä asiaa.. miulla ei oo kohta enää vauvaa vaan iso tyttö! *Snif* Haikeus tässä iskee, mut olen niin onnellinen tytön kehitysvaiheissa mukana elämisestä. :'( :heart:

Yhteistyössä