Mihin ne pilalle menneiden hiusten kuvat katos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "termiitti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä täällä nyt tänään on oikein touhuttu?

Jokaisessa ketjussa lukee että on modet poistanut viestejä tai koko keskustelun.

Kerrankin olen pois täältä koko päivän ja illalla kun tulee niin mitään oo jäljellä luettavaksi, pöh.

Ollaanko me saatu uusi virkaintoinen sheriffi kaupunkiin?

Onkohan tää nainen pyytänyt kampaajalta mitään korvausta tms? Onko kellään tietoa missä kampaamossa on käynyt, millä paikkakunnalla? Tuollaisen toispuoleisen tukan voi leikata joko todella hienosti, tai todella rumasti. Siihen vaaditaan paljon ammattitaitoa.

Kainuussa kertoo asuvansa, joten jossain siellä on varmaan kampaajallakin käynyt. Aika karsea tukka, eniten surettaa se kun tyttö tuntuu olevan todella surullinen :(

Millanen tällasessa tapauksessa on kampaajan vastuu? Oliko siis ihan koulutettu kampaaja? Aika paha tikki kyl, varsinkin kun hiukset on ollu hänellä tosi upeet aiemmin :/

No ei tuo nyt paras hiustyyli ole, mutta voi herrajumala, onko muka kampaaja voinut mennä noin pahasti mokaan jos on ohjeet annettu. Ja tuollaisia hiuksia näkee kuitenkin kadulla JOKA PÄIVÄ ei ole niin kamalat. Just tuosta syystä käyn vakiokampaajalla joka tuntee hiustyylini ja makuni ei tule yllätyksiä.

lähes itselläkin itku pääsee, kun noita kuvia katsoo. minulta joskus osaamaton kampaajatyttönen leikkasi hiukset niin rumasti, että niitä piti eri kampaamossa korjata. kalliiksihan se tuli. taitaa nykyään ammattitaitoiset pa-kat olla kiven alla.

[QUOTE="mä";26557406]mikä nois meikeis on rumaa :-o peruss[/QUOTE]

Ei tosiaan oo perusmeikit, tai no ehkä peruspissismeikit... Se yksi läheltä otettu naamakuva oli aivan kamala, siitä näkyi niin selvästi ne oksettavat meikkimokat kuten vääränvärinen meikkivoide, vääränvärinen huulimeikki jne.

Ja ei tartte kilahtaa tästä, en hauku itse bloggaajaa vaan niitä meikkejä. Olisi nätti tyttö kun osaisi meikata.

[QUOTE="huhhuh";26557712]Ei tosiaan oo perusmeikit, tai no ehkä peruspissismeikit... Se yksi läheltä otettu naamakuva oli aivan kamala, siitä näkyi niin selvästi ne oksettavat meikkimokat kuten vääränvärinen meikkivoide, vääränvärinen huulimeikki jne.

Ja ei tartte kilahtaa tästä, en hauku itse bloggaajaa vaan niitä meikkejä. Olisi nätti tyttö kun osaisi meikata.[/QUOTE]

Eihän tuolla tytöllä edes ole huulimeikkiä? Selasin vaikka kuin hiton monta postausta taaksepäin, eikä yhdessäkään kuvassa huulia oltu meikattu ?? Ihan ok perusmeikit mun mielestä

Yhteistyössä