Valokuvat Prismasta, miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hellu

Vieras
Tilasin siis netin kautta Eirikuvalta valokuvia ja haen ne sitten Prismasta. Miten se käytännössä tapahtuu, kun ei mulla ole mitään tositetta asiasta ja missä ne valmiit kuvat Prismasta sitten löytyy? Nettisivuillakaan ei ollut asiasta mitään tietoa, tai en ainakaan löytänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:
Tilasin siis netin kautta Eirikuvalta valokuvia ja haen ne sitten Prismasta. Miten se käytännössä tapahtuu, kun ei mulla ole mitään tositetta asiasta ja missä ne valmiit kuvat Prismasta sitten löytyy? Nettisivuillakaan ei ollut asiasta mitään tietoa, tai en ainakaan löytänyt.

Siellä teidän prismassa on jossain hyllynvälissä (tod.näk. siellä missä albumit, yms valokuvajutut on, tai ainakin ihan siinä lähellä ) on sellanen tiskinpätkä mihin ne valmiit kuvat ilmestyy muutaman päivän päästä pussissa jossa on sun nimi päällä.

Sit vaan nappaat omat kuvas mukaan ja maksat kassalle. Multa ne kysy ekalla kerralla henkkareita kun hain kuvat, mut pari muuta kertaa ei o kysytty. Riippuu vissiin kassasta, toiset viitii kysyä, toiset ei..

Sitä mä just mietin, et sittenhän periaatteessa kuka vaan voi munkin kuvat sieltä napata, jos ei välttämättä edes henkkareita kysytä :o . Mutta siis periaatteessa henkkarit-periaatteella pitäisi ainakin toimia?

Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:
Sitä mä just mietin, et sittenhän periaatteessa kuka vaan voi munkin kuvat sieltä napata, jos ei välttämättä edes henkkareita kysytä :o . Mutta siis periaatteessa henkkarit-periaatteella pitäisi ainakin toimia?

Ehkä ne luottaa siihen, et ketään ei kiinnosta muiden kuvat.. En tiiä.
Mut henkkareiden kans saat ne ainakin sieltä mukaas.

Yhteistyössä