Mihin näistä matkustaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaksin lapsen kanssa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaksin lapsen kanssa

Vieras
Tytär pääsee 10-vuotislahjaksi kaksin reissuun äidin kanssa touko- tai kesäkuussa muun perheen jäädessä kotiin. Mikä näistä olisi kivoin ja miksi?

- Kreikka (Mikä kohde?)
- Espanja (Mikä kohde?)
- Italia (Pesaro?)
- Kypros (Protaras?)

tai

- Lontoo
- Pariisi ja Disneyland

Entäs matkatoimistot? Aurinkomatkat, Finnmatkat, Tjäreborg?

Jos päädytään kaupunkilomaan, mennään itsenäisesti...

Mihin sun tytär haluaisi mennä?
Kumpi teitä kiinnostaa kaupunki- vai rantaloma?

Minä menisin Lontooseen, oma lapsi on pitkään halunnut mennä sinne.

On oltu aiemmin sekä kaupunki että rantalomalla koko perheellä. Molemmista on tytär tykännyt kovasti. Reissun on tarkoitus olla yllätys eli syntymäpäivänään (maaliskuussa) saa tietää, joten suoraan en viitsi kysyä.

Kaikki nuo kiinnostaa, mutta valittisin varmaan Lontoon tai Pariisin. Likka haluaas Pariisiin. Joskus meinaan viä viedä likan Espanjaan Fuengirolaan kattomaan paikkaa missä olin työharjoottelus.

Koska olette lähdössä keväällä/kesällä, niin valitsisin mieluummin kaupunkikohteen, koska todennäköisesti lämpimistä rantapäivistä voi sitten Suomessakin nauttia kesällä.

Miettisin äitinä, että onko tyttärellä jotain tiettyjä mielenkiinnon kohteita, joiden kannalta voisi kohdetta valita. Pariisia suosittelisin ehkä vähän vanhemmalle lapselle (nuorelle). Lontoossa voisin kuvitella, että 10-vuotiaalle olisi paremmin tekemistä ja nähtävää (tosin Lontoossa en itse ole käynyt, Pariisissa olen). Tai sitten Italiasta valitsisin jonkin kaupunkikohteen ja siellä varmaan olisi sitten myös lämpimpääkin :)

Yhteistyössä