Mihin mun menkat on joutuneet kun lopetin Cerazettet!!!????

Synnytin toukokuussa ja kesäkuussa aloitin Cerazettet heti ensimmäisten kuukautisten jälkeen.
Siitä alkoi jatkuva vuoto, välillä enemmän, välillä vähemmän. Päivittäin piti kuitenkin juosta vaippa housuissa. Olin muutenkin kuin raivotautinen. Ei sopineet mulle alkuunkaan.

Kävin lääkärillä, joka ehdotti mulle Mirenaa. Sitä ennen piti kuitenkin papakoe saada otettua, joka ei onnistunut kun söin Cerazetteä. Vuotoa oli niin paljon.
Lopetin pillerit elokuun ensimmäinen päivä. Siitä viikon kuluttua vuoto oli loppunut ja saatiin papakin otettua.

Nyt odottelen edelleen, että menkat alkaisi, jotta saataisiin Mirena laitettua.
Mutta ei näy, ei kuulu. Ei edes lupaile. :(

Onko muilla Cerazetten lopettaneille ollut tälläistä vaivaa?

Ennen raskautta kierto oli tasan 28 vrk.
 
Itselläni on sama "ongelma" ja aiheesta en enemmän otsikolla "cerazette ja kuukautiset" tällä samalla foorumilla.

Terveydenhoitajalta asiaa kysyttyäni hän vastasi että kuukautiset saattaa olla hyvin pois 3-4 kuukautta pillereiden vuoksi (lääkärin vastaus). Ja ei huolta mikäli ei tule kipuja tms. oireita.

Jos kuukautiset ei tämän jälkeen ala, voidaan ne aloittaa hormoneilla.

Lähinnä kirjoittelin kysymystä kun paluu normaaliin rytmiin olisi toiveissa, vaikka ne kuukautiset niin ikävät aina onkin, mutta silti niitä kaipailen :eek:
 

Yhteistyössä