Mihin miehenne katsoo jos katsoo toisia naisia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Minun mieheni naisen takapuolta.Eikä tunnu oikein kivalta, kun oikein kääntää päätäänkin naisen perään.Oman muijan takapuoli kait sit karsee kun ei katso.
No maailma ukkoja täys sanoin miehellekkin että varmaan pitää 3 aviol.vuoden jälkeen erota ja hakee hyvä pepasen ämmän ja minä uuden miehen näin parasta.
Hän vain hymyili.Miksi sitten erosi exästä minun takiani jos en kelpaa.
Kummallinen mies.

Eihän sen katselun takia erota kannata :D Ajattele asiaa vaikka niin, että on onneksi muutakin kivaa katseltavaa miehesi silmille kuin vain sinä :) Et kai säkään käännä päätäsi pois, jos näet hyväkroppaisen miehen? ;)

Meidän isäntä katselee naisissa varmaan niitä peppuja, rintoja ja kasvoja... en mä ole koskaan kysynyt tarkemmin, että missä se silmiään välillä lepuuttaa. Meillä on kohta 14. hääpäivä, ja yhteistä eloa takana yhteensä 20v, ja parisuhteemme pointtina mm. sekin, ettei saa olla toisen tekemisistä liian tarkka =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Eihän sen katselun takia erota kannata :D Ajattele asiaa vaikka niin, että on onneksi muutakin kivaa katseltavaa miehesi silmille kuin vain sinä :) Et kai säkään käännä päätäsi pois, jos näet hyväkroppaisen miehen? ;)

Meidän isäntä katselee naisissa varmaan niitä peppuja, rintoja ja kasvoja... en mä ole koskaan kysynyt tarkemmin, että missä se silmiään välillä lepuuttaa. Meillä on kohta 14. hääpäivä, ja yhteistä eloa takana yhteensä 20v, ja parisuhteemme pointtina mm. sekin, ettei saa olla toisen tekemisistä liian tarkka =)

Mun mies ei katso kasvoja,rintoja,juovuspäissään sanookin välillä,naisessa kasvot,rinnat ei väliä kuhan takapuoli hyvä.Tuota hokee kun on juonut.En minä jaksa katsoa/kuunnella,se on ärsyttävää.Enkä ole tarkka mutta hänelle tuo peppu katsominen hokeminen sairaus.Toki katson miehiä naisia lapsia vanhuksia kun ohi menee ei ketään voi ollakkaan näkemättä.Mutta mun mies oikein töllää kääntyy itse aina kokonaan ympäri.Noloa.Otan mieluimmin eron ja miehen joka huomaa minut.En ole ruma ym että äkkiä uskon jonkun löytävän

se mitä katsottavaa kussakin on! Eli saa katsella ja kommentoida ja tosiaan kommentoi jos on isommat tissit tai niille liian pieni paita, tai sitten takapuolesta jotakin tai hiustenväristäkin tai kampauksesta voi sanoa jotakin. Mutta en muista että olisi kamalasti silmistä kommentoinut eli ei taida silmiin tuijotella ohikulkijoita mutta yleissilmäyksen luo ja saa luodakin ja kommentteja kuuntelen, ihan samalla tapaa kuin itse voin jotakin miestä kommentoida.
minnekäs sitä silmänsä laittaisi....

Tissimiehiä tuo kai enempi on, mutta kyllä se pepunkin katsastaa.. riippuu varmaan naisesta mitä kohtaa mies tykkää kenessäkin katsoa. Miehet on siis joko tissi-, perse- tai säärimiehiä sanonnan mukaan..