Mihin matkustat seuraavaksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
Me käydään joku viikonloppu Tukholmassa, mutta kunnon matkalle mennään kai joulun aikaan, tai vuoden vaihteen jälkeen, Englantiin. Ihanaa! Sateisia, sumuisia nummia ja Atlantti .... voiko ihanampaa olla? :D
 

Yhteistyössä