Mihin voi lahjoittaa lasten vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenni87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jenni87

Aktiivinen jäsen
05.04.2005
5 405
0
36
Multa jäi kirpparilta lastenvaatteita, lähinnä vauvojen vaatteita.
Mihin voisin lahjoittaa ne?
Ja olen niin vaativa, että haluaisin lahjoittaa ne suomalaisille vähävaraisille, ja mielellään esim. johonkin ensi tai turvakotiin tms. Onkohan se mahdollista?
Tietääkö joku mitä kautta?
Tai pelastusarmeija, jouluna kai on niitä joulupatoja, mutten nyt jouluun asti voi odottaa... voiko niihin lahjottaa ympäri vuoden ja mihin ne menee sieltä?

Alkuperäinen kirjoittaja Nina:
laita ilmoitus jos joku tarvii.

Nimenomaan näin en haluaisi enää tehdä.
Kerran lahjoitin ja löysin vaatteet myynnissä jonkun ajan päästä pakettina huuto.netissä. Tokihan se nyt ei multa ollut pois, mutta haluaisin että ne menis oikeasti niitä tarvitsevalle...

Pelastusarmeijalla on keräyslaatikoita ainakin täälläpäin ihan kuten UFF:llä. Ottavat vastaan toimipisteissään, kannattaa soitella milloin ovat paikalla. Hakevat isompia lahjoituseriä jopa kotoa, sinne on meiltä mennyt huonekaluja ja toimivia vanhoja kodinkoneita. Mitään lastulevyhökötyksiä eivät kyllä halua. Ensi- ja turvakoteihinkin voi soitella ja kysyä, onko tarvetta.

ok! Mulla sama homma. Mut ei oikee löydy mistää mihin noita vois viedä.. En haluis pelastusarmeijalle/konttii laittaa ku ne sitten laittaa ne myyntii. Haluisin nimenomaan auttaa ja antaa ne tarvitsevalle ilmaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
ok! Mulla sama homma. Mut ei oikee löydy mistää mihin noita vois viedä.. En haluis pelastusarmeijalle/konttii laittaa ku ne sitten laittaa ne myyntii. Haluisin nimenomaan auttaa ja antaa ne tarvitsevalle ilmaiseksi.

Sama juttu, toivottavasti jollekin ensi ja turvakodille edes kelpaa. :)

oisin kiinnostunut tytön vaatteista ois yksi pieni tyttö joka on jäänyt ilman äitiä ja hän tarvis vaatteita ja kaikkea mitä löytyis jos vaan raskit antaa ja hänelle menee koko 74-86.voit soittaa minulle ne kyllä menee tarpeeseen puh.046-6342459 voit soittaa millon vain

Yhteistyössä