S
sama vieras
Vieras
Mistä sieltä? Onhan niitä monessa paikassa, mutta toisihan se lisähaastetta aloittaa jo sieltä![]()
Joku pikku kylä Itä-Sveitsissä, en nyt muista nimeä valitettavasti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä sieltä? Onhan niitä monessa paikassa, mutta toisihan se lisähaastetta aloittaa jo sieltä![]()
Meinasin unohtaa, haaveissa olisi matkustaa idänpikajunalla halki Venäjän.Islanti syksyllä.
Laivamatka Norjan vuonoissa, varmasti upeat näkymät.
Etelämanner. Olen ihan lapsesta asti halunnut sinne. (mies epäilee että olen tippunut lapsena pahasti päälleni....)
Australia ja Amerikka. Haluaisin tehdä kummpaankin vähän pidemmän turneen.... Nähdä kerralla "kaiken"
Nämä nyt ekana tulee mieleen....
Meinasin unohtaa, haaveissa olisi matkustaa idänpikajunalla halki Venäjän.
Joku pikku kylä Itä-Sveitsissä, en nyt muista nimeä valitettavasti.
Okei. Sen vaelluksenhan voisi tietysti aloittaa ihan Suomestakin, kuten ennen muinoin. Olen lukenut ihmisistä, jotka vuosia viettivät näillä retkillä. Piti tietysti olla hyvävarainen, lapset laitettiin jonnekin hoitoon ja molemmat vanhemmatkin saattoivat lähteä matkaan ja ehkä palasivat.
Idän pikajuna ei varsinaisesti ole se mikä menee Venäjän halki, vaan se menee Euroopan halki entisen Jugoslavian kautta Bulgariaan ja Turkkiin ja vieläkö sieltäkin eteenpäin.
Voihan sen tietysti aloittaa m istä tahansa, mutta tuo on varsinainen 'virallinen' reitti.
:O Mitä: Eikö?! Jostain matkaoppaasta/kirjasta luin vuosia sitten siitä ja kyllä sitä ihan idänpikajunana mainostettiin.... Olen mainonnan uhri. Haluan siltikin juuri sille matkalle. Juna on sellainen vanhan mallinen ja matka oli aika rasvaisen hintainen.... MMutta ehkä joku päivä...?![]()