Mihin maahan muuttaisit nyt?

"mä"
On jo fiilistelty joskus miehen kanssa että jos ei olisi lapsia niin .....alpeille pitämään B&B :tä talvella laskettelemaan ja kesällä kiipeilemään "työn" ohessa.

[QUOTE="mä";25437157]On jo fiilistelty joskus miehen kanssa että jos ei olisi lapsia niin .....alpeille pitämään B&B :tä talvella laskettelemaan ja kesällä kiipeilemään "työn" ohessa.[/QUOTE]

Ihanalta kuulostaa. Onko B&B kuinka pitkälle jo mietitty? Millaisessa paikassa? Eihän lapset mikään este ole, asiat aina järjestyvät. =)

Yää Molli älä kiusaa, ajatus ulkomaista just nyt tuntuu niin houkuttelevalta ku kattoo millanen sää ulkona on.. Meillä on suunnitelmissa jossain vaiheessa lähteä vähän katselemaan maailmalle, mutta ei nyt ole muutamaan vuoteen vielä ajankohtaista. Itseä kiinnostais jenkit/Kanada, mutta realiteetit sinne päin lähtemiseen on tuota valintaa vastaan. Toinen vaihtoehto mitä on mietitty on Lähi-Itään töiden perässä lähteminen.

Espanjaan. Johonkin anopin lähistölle, niin olis vähän tukiverkkoa. En tähän hätään jaksa etsiä linkkiä, en ole hetkeen katsonut onko siellä yhtään hevostilaa myynnissä...
Mutta sellainen tila mun pitäisi saada.

Viime talvena mietin vakavasti tämän mökin myymistä. Olisin ostanut tilalle hevosauton jossa on riittävän kokoinen "living", pakannut perheen, hevoset ja koirat ja lähtenyt huristamaan kohti Espanjaa...
Mutta se sitten jäi, ja tämä talvi onkin onneksi ollut helpompi :)

Muita vaihtoehtoja minulla voisi olla myös Etelä-Eurooppa, siellä asuinkin jonkin aikaa ja kesä oli ihanan lämmin. Siellä olisi sitten myös hieman viileämpi talvi, mutta ei tarvitsisi samalla tavalla palella kuin Suomessa.

Myös Yhdysvaltojen lämpimissä osavaltioissa voisin asua, samoin Omanissa olisi mielenkiintoista asua. Ylipäänsä lämpimät maat kelpaisi, en tykkää talvesta yhtään. Missään Keski-Euroopassa en haluaisi asua tai siis voisin asua, muttei olisi mikään ykkösvaihtoehto, koska sielläkin on talvet liian kylmiä minulle. Tosin Suomea lämpimämpiä paikkoja kuitenkin ja kesätkin pidempiä.

Yhteistyössä