Heeeih
Yläluokkaa? Alaluokkaa, ylempää keskiluokkaan, alempaan keskiluokkaan vai vain keskiluokkaan?
Ihan leikkimielellä kysymys.
Ihan leikkimielellä kysymys.
Ihana!Alkuperäinen kirjoittaja Der_König;27903084:Ei mihinkään noista. Kuulumme älymystöön.
Katso mihin luokkaan kuulut | TaloussanomatMiten sen voi tietää? Varmaan jotain todella tavista ja hyvin keskellä siellä tylsästi.
Tilastollisesti ihan pätevä varmaan, erikoistapauksia on kuitenkin niin vähän. Jos lokeroidaan, niin silloin massat ratkaisee...Olemmeko me johtajaperhe jos mies on pienessä firmassa toimitusjohtajana ja ei tienaa kuin keskitulon verran. Minä opiskelen vasta? Silti kuulumme johonkin yläluokkaan vai? Outo skaala.
Jatko-opiskelijako? Sehän on ihan OK-luokka! Itte myyn tiskin takaa tavaraa, koitan näyttää tärkeeltä, ja juoruilen loppuajat ja tsättään!Ei meillä luokitella...
okei okei ehkä voitaiskin luokitella, mutku oon opiskelija ja mies duunari niin ei hirveästi hotsita
Meilläkin on tollanen sukulainen! Ukko siis kuuluu yläluokkaan, kosk on toimari ja omistaa osittain pikkufirmansa. Akka opiskelee, ja kuuluu siks kai alaluokkaan. Ne kai sit muodostaa yhessä keskiluokan, vai onks yläluokkanen prinssi nainu alempikuokkasen...vai kui???Olemmeko me johtajaperhe jos mies on pienessä firmassa toimitusjohtajana ja ei tienaa kuin keskitulon verran. Minä opiskelen vasta? Silti kuulumme johonkin yläluokkaan vai? Outo skaala.
Ihana!Tuon jutun perusteella olemme akateeminen perhe, koska vaimo on akateeminen. Ja ylemmän mukaan mennään. Hianoo! Ihan turha mun olis ollu niitä opiskeluja jatkaa, koska tässä luokassa ollaan joka tapauksessa!
Täytyy kyllä sanoa, että varmasti perheen perustoimintojen suhteen tuo silti osuu lähemmäksi totuutta kuin nykyiset työläisperheet. Sivistys arvossa, kirjoja luetaan ja autoista ei puhuta ellei se ole ojassa.