Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Mä voisin ottaa ne.
Oulusta saa hakea pois =)
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Et sä lähettäisi niitä minulle jos maksan postikulut tai rahdin?
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Mä teen niistä rättejä,esim vessassa on kiva käyttää puhdistaessa,kun kertakäyttöisiä ovat kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja sarikai:Mä vein just joulun alla kodittomille kissoille. Siellä jatkuva tarve alustoiksi kissoille, siivousräteiksi jneMielellään ottavat vastaan!
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:Kierrätykseen tai roskiin, riippuen missä kunnossa ovat ...
Ennen meni koiruudelle mutta koiruus piti lopettaa pari viikkoa sitte joten vaihtoehdot on tuossa yllä ...
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Alkuperäinen kirjoittaja sarikai:Mä vein just joulun alla kodittomille kissoille. Siellä jatkuva tarve alustoiksi kissoille, siivousräteiksi jneMielellään ottavat vastaan!
Mistä mä löydän sellaisen paikan missä on näitä kodittomia kissoja ja koiria?
Alkuperäinen kirjoittaja sarikai:Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Alkuperäinen kirjoittaja sarikai:Mä vein just joulun alla kodittomille kissoille. Siellä jatkuva tarve alustoiksi kissoille, siivousräteiksi jneMielellään ottavat vastaan!
Mistä mä löydän sellaisen paikan missä on näitä kodittomia kissoja ja koiria?
Älä ihmeessä polta tai heitä roskiin! On niitä löytöeläintaloja varmaan muuallakinpäin suomessa kuin Lahdessa?!
Katso tuolta linkistä löytyisikö sun läheltä sopivasti:
http://www.sey.fi/sey/paikallisyhdistykset/
:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Joitakin olen myynyt (ei saa paljon rahaa) ja nykyään kaikki menee rätiksi. Lakanat menee kankaiksi, niistä voi tehdä esim lasten leikkiin tiipiinKesällä menee monta rättiä, kun ulkopöytiä päivittäin pesee...
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Joitakin olen myynyt (ei saa paljon rahaa) ja nykyään kaikki menee rätiksi. Lakanat menee kankaiksi, niistä voi tehdä esim lasten leikkiin tiipiinKesällä menee monta rättiä, kun ulkopöytiä päivittäin pesee...
Minä en viitsi edes myydä näitä kun on kuitenkin ollut käytössä =)