Mihin laitatte "vanhat" pussilakanat ja tyynyliinat?

Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Mä teen niistä rättejä,esim vessassa on kiva käyttää puhdistaessa,kun kertakäyttöisiä ovat kuitenkin.
Meillä on rättejä isot kasat mutta kun näitä on oikeasti melkein yksi kaapillinen mitä ei käytetä kun ostelen niin usein uusia..ja nyt meillä on esim miehen kanssa yksi iso peitto niin suurin osa jäänyt käyttämättä kun ei yksi osaisilla tee mitään ja lapsilla on kuitenkin omansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
Kierrätykseen tai roskiin, riippuen missä kunnossa ovat ...

Ennen meni koiruudelle mutta koiruus piti lopettaa pari viikkoa sitte joten vaihtoehdot on tuossa yllä ...
Minä en just viitsi roskiin laittaa näitä kun ovat melkeinpä uusia,muuten kyllä veisin vaikka mökin saunaan ja polttaisin siellä.
 
vieras
Olen laittanut keräykseen Venäjän puolelle. Meillä Kuopiossa paikallinen lastenvaatekirppis tekee yhteistyötä jonkun Kansanraamattuseuran tms. kanssa, joka vie vaatetta yms. Sortavalaan lastensairaaloihin ja Pietarin katulapsille. Ehkä teillä on jotain vastaavaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Alkuperäinen kirjoittaja sarikai:
Mä vein just joulun alla kodittomille kissoille. Siellä jatkuva tarve alustoiksi kissoille, siivousräteiksi jne :) Mielellään ottavat vastaan!
Mistä mä löydän sellaisen paikan missä on näitä kodittomia kissoja ja koiria?
Älä ihmeessä polta tai heitä roskiin! On niitä löytöeläintaloja varmaan muuallakinpäin suomessa kuin Lahdessa?!

Katso tuolta linkistä löytyisikö sun läheltä sopivasti:

http://www.sey.fi/sey/paikallisyhdistykset/

:flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sarikai:
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Alkuperäinen kirjoittaja sarikai:
Mä vein just joulun alla kodittomille kissoille. Siellä jatkuva tarve alustoiksi kissoille, siivousräteiksi jne :) Mielellään ottavat vastaan!
Mistä mä löydän sellaisen paikan missä on näitä kodittomia kissoja ja koiria?
Älä ihmeessä polta tai heitä roskiin! On niitä löytöeläintaloja varmaan muuallakinpäin suomessa kuin Lahdessa?!

Katso tuolta linkistä löytyisikö sun läheltä sopivasti:

http://www.sey.fi/sey/paikallisyhdistykset/

:flower:
Kiitos Oulussakin on tuo yhdistys pitääkin laittaa sinne meiliä. =)
 
Työäiti
Joitakin olen myynyt (ei saa paljon rahaa) ja nykyään kaikki menee rätiksi. Lakanat menee kankaiksi, niistä voi tehdä esim lasten leikkiin tiipiin ;) Kesällä menee monta rättiä, kun ulkopöytiä päivittäin pesee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Joitakin olen myynyt (ei saa paljon rahaa) ja nykyään kaikki menee rätiksi. Lakanat menee kankaiksi, niistä voi tehdä esim lasten leikkiin tiipiin ;) Kesällä menee monta rättiä, kun ulkopöytiä päivittäin pesee...
Minä en viitsi edes myydä näitä kun on kuitenkin ollut käytössä =)
 
Työäiti
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Joitakin olen myynyt (ei saa paljon rahaa) ja nykyään kaikki menee rätiksi. Lakanat menee kankaiksi, niistä voi tehdä esim lasten leikkiin tiipiin ;) Kesällä menee monta rättiä, kun ulkopöytiä päivittäin pesee...
Minä en viitsi edes myydä näitä kun on kuitenkin ollut käytössä =)
Mummut on ostaneet mun vanhat lakanat, vessan matot sun muut. Jaiks sanon minä, mutta kaupaksi ne vaan ovat menneet suurin osa. Ja ne on olleet vielä ns opiskeluaikojen kamaa, ettei todellakaan mitään Finlayssonia tai Marimekkoa ;)
 

Yhteistyössä