Mihin laitatte "vanhat" pussilakanat ja tyynyliinat?

Onko jotain paikkaa mikä ottaisi vastaan lakanoita ja tyynyliinoja?Kirpparilla en käy joten en sinne jaksa ainakaan niitä roudata.Ovat siis ehjiä ja puhtaita mutta meillä niin paljon näitä ettei voi kaikkia säilyttää.Joistakin olen tehnyt lattia luutuja mutta kun noita on niin paljon ja osa ihan kuin uusia niin ei viitsi leikellä.
 
Naapurin tyttö
Me käytetään lakanat huolella loppuun saakka. Sitten kun ne on käyttökelvottomia niin mies vie ne paloiksi leikattuina tallille ja hinkkaa niihin öljyisiä käsiään tai jotain sellaista. Siis hyötykäyttöön menee.
 
Kokeiluversio hääpuvusta vei meillä aika monta vanhaa lakanaa. Ja jos kangas on vielä reunoilta hyvää, niistä voi ommella vaikka mitä... lapsille prinsessapukua ja viittaa ja kaikkea... matonkuteita, jos tykkää sellaisesta... Ottaisikohan jotkut päiväkodit vastaan askartelutarpeiksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Kokeiluversio hääpuvusta vei meillä aika monta vanhaa lakanaa. Ja jos kangas on vielä reunoilta hyvää, niistä voi ommella vaikka mitä... lapsille prinsessapukua ja viittaa ja kaikkea... matonkuteita, jos tykkää sellaisesta... Ottaisikohan jotkut päiväkodit vastaan askartelutarpeiksi?
Minä en osaa ommella mitään joten se on kanssa automaattisesti unohdettava vaikka hyvä idea oliskin tuollainen.
 
Nuppu
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
entäs jos ei ole koiraa eikä autotallia? mihinkä sitten ne laitatte? tai mitä niille teette?
Mä olen tehnyt vaikka rooliasuja/naamiaisasuja....esiintymisasuja yms.
ei riitä ompelutaidot tollaseen. :( mut hyvä idea kuitenkin.
Ei rooliasuihin tarvita paljoa osaamista....muihin jo voidaan tarvitakkin. ja joskus olen vain esim. liukuvärjännyt tai solmuvärännyt lakanat uusiks ja taas on uudet lakanat =D Taisin aikoinaan yhden lakanan maalatakkin tekstiiliväreillä =D
 

Yhteistyössä