Mihin konvehdit viedään kaupasta joulun jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Ne siis mitä ei oo ostettu. Täällä konvehdit häviää heti joulun jälkeen.. ainakin tosta toisesta marketista.
Itse veikkaan että menevät johonkin makeistehtaalle ja ne pussitetaan äkkiä karkkipusseiksi. Nykyäänhän on pusseja joissa on konvehteja..

Ei kai hyvää suklaata roskiin viskata??

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Ja minne häviää glögit |O ?! Tykkäisin juoda sitä kylminä talvi-iltoina kahvin tai teen asemesta mutta ne hävisi heti joulun jälkeen, 27.päivä ei enää ollut myynnissä :/ .
Sitä pitää ostaa paljon jemmaan... mä join loppusyksystä kaapista pois viime jouluksi ostettuja glögejä joissa päiväykset oli -09 puolelle

Jellonainen harmaana
Ja minne häviää glögit |O ?! Tykkäisin juoda sitä kylminä talvi-iltoina kahvin tai teen asemesta mutta ne hävisi heti joulun jälkeen, 27.päivä ei enää ollut myynnissä :/ .
Prismassa ainakin oli glögiä, minä ihmettelin kuka sitä oikein joulun jälkeen ostaa =)

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Miä oon ihmetelly iha samaa et mihi ne valtavan isot kasat suklaarasioita häviää kun joulu on juhlittu :eek:
Enkä oo kyllä yhteekää puoleenhintaan- rasiaan törmänny varmaan koskaan |O
Just niin. On meillä tyhmät kaupat!! |O

Meidän
Meidän kaupassa ne on alemyynnissä. En osta.

Aika nopsaan ne muutenkin häviää, parhaat loppui jo ennen joulua. Käytiin aatonaattona kaupassa ja oli jo tosi tyhjää konvehtihyllyssä.

=)
Käykääpä aattona kaupassa niin irtoo jo puoleen hintaan.
Me käytiin joulupyhien jälkeisenä lauantaina prismassa eikä siellä ollut kuin pari rasiaa pandan suklaita jäljellä.Kaikki muut oli jo mennyt puolella hinnalla.

ainakin puoleen hintaan useammassa kaupassa kaikki joulumakeiset.
Itsekin ostin mm. Prismasta jo aattona puoleen hintaan ja näytti muillakin olevan kasakaupalla karkkilootia.Kauankos ne hyllyt tyhjenevät kun tuhansia asiakkaita niitä hamstraamassa.

meillä ainakin (cittari) oli tänäänkin glögiä poistohinnalla... =)

ja kyllä ne suklaatkin myydään tarjouksella jos niitä jää ei niitä mihinkään hävitetä ennen kuin päiväytyy.

täällä oli ainakin glögiä viel tänäänkin myynnissä, kyl mä oon nähnyt sitä ympäri vuoden siellä mehuosastolla. konvehdit häviää kyl äkkiä, mutta siksi kun ne myydään puolen hintaan pois.

tiedän vaan
konvehdit ja glögit on kausituoteet, ne tilataan jo puoli vuotta etukäteen ja yleensä just sen verran että riittä jouluksi. siihen syy, miksi niitä ei ole enää joulun jälkeen myynissä . niisäkin on parasta enne päivämäärä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Meijän kaupoissa on glögiä vaikka kui ja paljon. Lähetänkö? :saint:
Lähetä vaan, tuli juotua nyt joulun aikaan litra jos toinen, nyt iskee jo vieroitusoireet kun en saa enää. Matkahuollon kautta?

minna
Meillä on kumma kyllä tänä vuonna glögiä vielä litratolkulla.

Meillä juodaan sitä paljon, ja ostin monta litraa varastoon kun piti tulla jouluvieraita. Ne perui sairastumisen takia, niin jäi glögit tarjoamatta :D Ja sitten kun tulivat uutena vuotena, niin toivat meille muutaman litran glögiä tuliaisina :LOL:

Alkaa jo tulla yli :|

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja tiedän vaan:
konvehdit ja glögit on kausituoteet, ne tilataan jo puoli vuotta etukäteen ja yleensä just sen verran että riittä jouluksi. siihen syy, miksi niitä ei ole enää joulun jälkeen myynissä . niisäkin on parasta enne päivämäärä!!!!
Mutta mihin ne laatikot sitten viedään ?????????????????????? :attn:

Yhteistyössä