Mihin kannattaisi laittaa ilmoitus jos etsii kesäksi kanille hoitajaa?

olio
Alkuperäinen kirjoittaja PEESI:
Viime vuonna löysin hoitajan puput.net sivujen kautta, mutta sivusto ei ole enää käytössä. Mistä olette löytäneet hoitajia kesälomien ajalle?
Mistä päin Suomea etsitte hoitajaa?

Kuopio ilmoittautuu! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tannertaja:
Alkuperäinen kirjoittaja PEESI:
Viime vuonna löysin hoitajan puput.net sivujen kautta, mutta sivusto ei ole enää käytössä. Mistä olette löytäneet hoitajia kesälomien ajalle?


Täällä olisi yksi koti Espoosta johon voisi tuoda. Ollaan kummismin koko kesä kotona=)
Hei! Espoossa mekin asutaan. Kyse olisi 4 viikosta, ja kaikki tarvikkeet ja ruoat tulisi mukaan sekä pieni korvaus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Me löydettiin viime kesänä Petsien kautta. Nyt en tahdo löytää vaikka maksaisin ihan reilusti.
Meillä on niin isoja puppeja että vaativat paljon tilaa.
No höh. Meillä taas 1 pieni hermeliini, joka tietenkin tarvitsee myös jaloittelua päivittäin. Tottunut olemaan vapaana kun olemme kotona :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja PEESI:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Me löydettiin viime kesänä Petsien kautta. Nyt en tahdo löytää vaikka maksaisin ihan reilusti.
Meillä on niin isoja puppeja että vaativat paljon tilaa.
No höh. Meillä taas 1 pieni hermeliini, joka tietenkin tarvitsee myös jaloittelua päivittäin. Tottunut olemaan vapaana kun olemme kotona :)
Laita yv viestiä tulemaan. Jutellaan vaikka mesen tai facebookin kautta lisää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PEESI:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Me löydettiin viime kesänä Petsien kautta. Nyt en tahdo löytää vaikka maksaisin ihan reilusti.
Meillä on niin isoja puppeja että vaativat paljon tilaa.
No höh. Meillä taas 1 pieni hermeliini, joka tietenkin tarvitsee myös jaloittelua päivittäin. Tottunut olemaan vapaana kun olemme kotona :)
Tänne vaan hermeliini, meillä on tilaa ja lapsilla intoa hoitaa. Saa olla aina vapaana =)
 
odyssey
Voi harmi.Meillä,kun on kotosalla tyttö.Ajattelin,että jos olisi ollut sinulla poikia niin olisin mielelläni ottanut hoitoon.Mulla ollut aina haaveissa belgian tai ranskanjätti ja olisi ollut ihana saada sellaisia hoitoon.Toivottavasti löydät hoitopaikan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja odyssey:
.Mulla ollut aina haaveissa belgian tai ranskanjätti ja olisi ollut ihana saada sellaisia hoitoon. :)
Voin kyllä suositella lämpimästi, ovat niin ihania tapauksia. Seurallisia ja lempeitä. Mies on yötyössä ja usein karvakasat nukkuvat minun viekussa :)

Tosiaan petsien kautta löydettiin viime kesänä aivan ihanat hoitajat jotka usein ottaneet puput mutta nyt heillä juuri menoa kun meillä reissu.
 
luppikset
Alkuperäinen kirjoittaja PEESI:
Alkuperäinen kirjoittaja luppikset etsii hoitajaa:
No voi että mulla olisi 2 kania vailla hoitoa viikoksi Espoossa...
Hei, mille viikolle tarvitset hoitajaa? Mietin että jos ei samaan aikaan kuin meidän loma niin voisimme hoitaa vuorotellen toistemme kanit?
En ole vielä varma viikosta joko 26 tai 27...
mutta katselen tuolta apulasta...
 
Hopping
Mä olen vienyt viralliselle kaninkasvattajalle, meidän tapauksessa lähin kasvattaja (lista löytyy kani- ja jyrsijäliiton sivuilta). Suuri osa kasvattajista ottaa käsittääkseni hoitopupuja, erityisesti kesäisin. Vien luottavaisin mielin, kun tiedän, että hoitamassa on aikuinen ihminen, joka tietää mitä tekee... Kun olen lukenut noita tarjottavia hoitopaikailmoituksia netissä, on ne hoitajat olleet pääasiassa 12-15-vuotiaita tyttöjä. Varmaan moni oikein pätevä heistäkin, mutta koskaanhan ei tiedä... Etkö säästänyt sen ihmisen numeroa, jolla kani on aiemmin ollut hoidossa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hopping:
Mä olen vienyt viralliselle kaninkasvattajalle, meidän tapauksessa lähin kasvattaja (lista löytyy kani- ja jyrsijäliiton sivuilta). Suuri osa kasvattajista ottaa käsittääkseni hoitopupuja, erityisesti kesäisin. Vien luottavaisin mielin, kun tiedän, että hoitamassa on aikuinen ihminen, joka tietää mitä tekee... Kun olen lukenut noita tarjottavia hoitopaikailmoituksia netissä, on ne hoitajat olleet pääasiassa 12-15-vuotiaita tyttöjä. Varmaan moni oikein pätevä heistäkin, mutta koskaanhan ei tiedä... Etkö säästänyt sen ihmisen numeroa, jolla kani on aiemmin ollut hoidossa?
Viime kesän hoitajan löysin netin kautta. Etsin siis aikuista ihmistä hoitajaksi. Hyvän kaneja harrastavan ihmisen löysinkin, mutta nykyään hän asuu monen sadan kilometrin päässä :(
Itsekin huomasin saman että suurin osa hoitajista on 10-15 -vuotiaita tyttöjä, jotka ovat "en tiedä antaako äiti ottaa hoitoon" -tapauksia. Varmasti osa myös hyviä ja vastuullisia, mutta helpompi kuitenkin luottaa lemmikki aikuisen vastuulle =)
 
d
Ja tuo tosiaan tuli ihan halvaksikin, koska kaksi kania oli sen vitosen yhteensä (saman verran maksaisi kai yksikin), eli 35 euroa viikko. Puput.netistä kun kyselin yhdeltä 17 v tytöltä niin hän olisi ottanut 30 e viikko. Kylläpä kai niitä halvempiakin tietty löytyy.
 
Saija
Hei!

Jos joku etsii pupulleen hoitoa Kuopion seudulla, täällä olisi yksi hoitaja!
Itselläni on 4-vuotias kääpiöluppa uros(leikattu) ja mielelläni korvausta vastaan ottaisin pupun/pupuja hoitoon. Asumme kilometrin päässä Kuopion keskustasta, kerrostalossa.
Olen siis kohta 18-vuotias tyttö:)

Yhteyttä voi ottaa vaikka tekstiviestillä numeroon 040 7440650 tai soitolla. :)
 

Yhteistyössä