Poikani on elämäni jalokivi ?, Veteraanit vuoden 2010 itsenäisyyspäivän vastaanoton päävieraiksi, lasten hyväksikäyttäjät munista hirteen, Minäkö muka outo?? Näkisitpä siskoni!, Pääsiäinen ilman munaa on kuin joulu ilman piparia, Minäkö outo?? Näkisitpä sukulaiseni niin ymmärtäisit miksi!!, Tahtoo silitystä, hiplausta, hellimistä ja kellimistä., Nälkä lähtee syömällä, nainen juomalla ja elämä facebookilla, Miehelläni on MAAILMAN PARAS NAINEN, vaikkei sitä aina tajuakaan!, osaatko hiihtää? no suksi sitten vittuun...!!, KVF - Kato vittu facebookista!, Ennen minulla oli aikaa, ystäviä ja joskus rahaakin. Nyt minulla on lapsia., Ei se ole naisen vika jos mies ei ymmärrä!, Arden suusta, Naiset ei nalkuta, ne vaan kertaa asioita, olen tehny tyhmiä asioita elämäni aikana mutta myös MINÄ voin muuttua, Miehen pitää olla MIES, tikkuja saa mettästäki., McDonald'sin kotiinkuljetus Suomeen, Sotaleskille myös kuuluvat tuet ja korvaukset!, Markal noit, markal noit... Paljo siin o? Sit viel yks omppuremmi!, Ei meillä ole sekaista, meillä näkyy elämä!, Virallinen liputuspäivä talvisodan päättymisen kunniaksi, RAHALLA SAA JA HEVOSELLA PÄÄSEE!! VITTU KU EI OO KUMPAAKAAN!!!!!, Torey Hayden Appreciation Society, Jos luulet että olen aina täällä niin itsepähän olet koko ajan katsomassa., tili tuli, tili meni. Näkikö kukaan kumpaakaan tilannetta?, Veljeni on minulle rakas ? , Kuorosota 2010, Vaadimme Hypermarketin Kuninkaanporttiin , Kummitäti, ja ylpeä siitä ?