Mihin kaikkeen voi käyttää kosteuspyyhkeitä?

En jotenkin koskaan ensimmäisen lapsen kanssa ymmärtänyt suurta vouhkaamista kosteuspyyhkeistä ja niiden kätevyydestä tilanteessa kuin tilanteessa, ja let's face it, mulla olikin aikaa pestä pyllyä ja käsiä kun touhottajia oli vain yksi.

Kun toinen lapsi syntyi, totesin, että kosteuspyyhkeet taipuvat mitä ihmeellisimpiin asioihin - ihan niin kuin nailonsukkahousut Pirkka-nikseissä! :D Minä olen pikafreesannut kosteuspyyhkeillä nahkanilkkurit talven loskakeleillä, putsannut korkokengät, poistanut värikynäjälkiä seinästä, tavanomaisten kasvojen ja pyllyjen pyyhkimisen lisäksi siis. Mutta mihin muuhun vielä voisi käyttää kosteuspyyhkeitä? Nyt sukkahousuniksit kehiin, sillä meillä on paketillinen aina mukana! :D

Anna / Lapsellista / Kaksplus-perheblogit
 
Meilläkin kostespyyhkeet taipuvat melkolailla joka tekoon ja tarpeeseen. Poika on kova leikkimään juomillaan ja kosteuspyyhkeillä lipastaan aina perästä läikkiä. Myös keittiötasojen pienet tahrat lähtevät nopeasti varsinkin kahvitahroja pyyhittäessä. Näin flunssa aikana ollaan niistelty kosteusliinoihin ihoärsytyksen minimoimiseksi ja ei ole nenä rohtunut.
On kait tuota miljoonaa eri tarkoitusta mihin jokkainen löytää oman tarkoituksensa.
 
Meillä käytetään yllättävän vähän kosteuspyyhkeitä, mut olen huomannut että on yllättävän hyviä poistamaan pieniä ruoka ym.tahroja vaatteista. Usein ne pienet tahrat huomaa vasta kun pitää lähteä jonnekin ja tietenkin kauheella kiireellä.. Silloin on kätevää yrittää putsata vaate kosteuspyyhkeellä ettei tarvitse lähteä vaihtamaan vaatteita :)
 

Yhteistyössä