:wave:
miu 22.01.2010 #3 marjoja vaan sekaan ja nam! jos kaipaa makeutta ilman sokeria niin hunaja sopii loistavasti lihottaa toki se hunajakin
marjoja vaan sekaan ja nam! jos kaipaa makeutta ilman sokeria niin hunaja sopii loistavasti lihottaa toki se hunajakin
tämä kokki 22.01.2010 #4 Teen hedelmä/marja-smoothien siihen. Marinoin lihat, teen kylmiä kastikkeita.
minä 22.01.2010 #5 Lisää marjoja ja leseitä tai puurohiutaleita ja hiukan juoksevaa hunajaa ja surautat sauvasekottimella pirtelöks tai sit hillon kans syön.
Lisää marjoja ja leseitä tai puurohiutaleita ja hiukan juoksevaa hunajaa ja surautat sauvasekottimella pirtelöks tai sit hillon kans syön.
Mimoska 22.01.2010 #6 Sekaan marjoja tai hedelmiä ja banaani. Koko komeus blenderiin. Voittaa mennen tullen kaupan sokeri-lisäainejogurtit.
Sekaan marjoja tai hedelmiä ja banaani. Koko komeus blenderiin. Voittaa mennen tullen kaupan sokeri-lisäainejogurtit.
partis 22.01.2010 #7 Maustamatonta jugurttia syön hunajan kanssa. Rasvattoman jugun jätän kauppaan-kuka sellaista vesilitkua haluaa????
Maustamatonta jugurttia syön hunajan kanssa. Rasvattoman jugun jätän kauppaan-kuka sellaista vesilitkua haluaa????
tiia-liina 22.01.2010 #8 heitän marjoja tai hedelmiä sekä leseitä joukkoon (joskus myös sokeria) ja syön sillai
minä 22.01.2010 #11 Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen: :wave: Click to expand... Minä syön sitä lusikalla
vieras 22.01.2010 #13 Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina: heitän marjoja tai hedelmiä sekä leseitä joukkoon (joskus myös sokeria) ja syön sillai Click to expand... Joka aamu menee tätä. Nam!
Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina: heitän marjoja tai hedelmiä sekä leseitä joukkoon (joskus myös sokeria) ja syön sillai Click to expand... Joka aamu menee tätä. Nam!
Fortune 22.01.2010 #15 Mä syön joko vattuhillon kanssa tai sitten laitan omena- ja banaanipaloja. En käytä ruoanvalmistuksessa.
Mä syön joko vattuhillon kanssa tai sitten laitan omena- ja banaanipaloja. En käytä ruoanvalmistuksessa.
Tuikku 22.01.2010 #18 Ruuanvalmistukseen esim. kylmän kastikkeen pohjaksi. Useimmiten syön aamupalaksi ja sekaan kaurahiutaleita, hedelmän paloja, pähkinöitä, leseitä, siemeniä, marjoja... Mitä milloinkin. Nam!
Ruuanvalmistukseen esim. kylmän kastikkeen pohjaksi. Useimmiten syön aamupalaksi ja sekaan kaurahiutaleita, hedelmän paloja, pähkinöitä, leseitä, siemeniä, marjoja... Mitä milloinkin. Nam!
Horuksen silmä 22.01.2010 #20 Laitan maustamatonta jugurttia ruokiin. Tai teen siitä lassia. Välillä syön sellaisenaan.