Mihin julkkiksille voi lähettää fanipostia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teinien puolesta :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Teinien puolesta :)

Vieras
Tässä siis vuosikymmenten mietinnän aihe... Tämä oli mietintämyssyssä jo silloin, kun aikoinaan itse olin teini. Jossain vaiheessa muistaisin että suosikki tms. lehdissähän oli ainakin näitä ulkomaalaisten julkkisten "osoitteita" joihin sai lähettää postia, mutta enpä usko että olisivat koskaan edes menneet perille...

Mutta entä ihan suomalaiset julkkikset? Heidän kotiosoitteitaan kun on ymmärrettävistä syistä mahdoton saada. Asia nousi uudelleen esille, kun oma tytär on nyt siinä iässä että haluaisi jotenkin konkreettisesti lähestyä ihailunsa kohdetta, ja koska on yhtä pikkutarkka kuin minäkin, haluaa hän varmistua jollain tavalla siitä, että kyseinen henkilö myös saisi hänen postinsa.

Ja koska asumme kovin kaukana Helsingistä, missä suurin osa suomen julkkiksista majailee, niin sekään ei oikein menee vaihtoehdosta että kyseisen julkkiksen yrittäisi tavata ihan henkilökohtaisesti ja antaa "postinsa" suoraan käteen.

Tyttären ihailema henkilö on siis suomalainen, mutta käsittääkseni vähän sellainen... "harvinaisempi" julkkis, tuskin ihan joka tytön päiväunien kohde, joten en usko että hänellä on edes olemassa minkäänlaista varsinaista "fanipostiosoitetta"

Onko kenelläkään siis kokemusta asiasta? Neuvoja? Tuskin olen ainut äiti jonka teinitytär on ihastunut julkisuuden henkilöön? Tämä saattaa monen mielestä kuulostaa hyvin vähäpätöiseltä asialta, mutta jokainen joka on itse joskus ollut hysteerinen teini, tai elää sellaisen kanssa, ymmärtää kyllä :D Olisi mukava jotenkin auttaa tyttöä tässä asiassa, kun itse vielä hyvin muistaa miten palavasti sitä halusi aikoinaan jollain tapaa lähestyä sitä ketä nyt kulloinkin ihaili :)

Katsoppa mitä osoitteita levystä löytyy, jos siis musiikki-ihmisestä kyse. Kustantaja, levy-yhtiö tai tuotantoyhtiö, agenttitoimisto tai tv-sarjojen ihmisille (esim. TV2 kautta). Näistä voi lähteä purkamaan ja kyllä sieltä väylä löytyy. :)

Yhteistyössä