M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Rippikouluikään nyt ainaki, tai sit 18-vuotiaaksi ja sen jälkeen enää isoina merkkipäivinä ja jos menee kihloihin, naimisiin, valmistuu, saa lapsen...
Alkuperäinen kirjoittaja lentää:Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Rippikouluikään nyt ainaki, tai sit 18-vuotiaaksi ja sen jälkeen enää isoina merkkipäivinä ja jos menee kihloihin, naimisiin, valmistuu, saa lapsen...
samaa meinasin sanoa..
Alkuperäinen kirjoittaja Marjut:Synttärinä,jouluna,nimpparina, rippikouluun saakkako?
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Rippikouluikään nyt ainaki, tai sit 18-vuotiaaksi ja sen jälkeen enää isoina merkkipäivinä ja jos menee kihloihin, naimisiin, valmistuu, saa lapsen...
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Mä oon 23v ja vieläkin saan joka joulu,nimppari ja synttäri päivänä rahaa mun kummilta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Olen kyllä ajatellut muistaa kummilapsia niin kauan kun mussa henki pihisee. Ainakin joulu- ja syntymäpäivälahjalla. Sitten tietty kaikki hää ja muut lahjat myös jos tälläisiä juhlia tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä on tylyä ja älytöntä vaan yht'äkkiä lopettaa muistaminen. Sitäpaitsi kyl 18v:kin odottaa vielä lahjoja! Ja silloin kun aletaan itsenäistyy kaikenlaiset käytännön lahjat tulee tarpeeseen!