mihin ihastuit miehessäsi?

Tumpula
Huumorintajuun ja siihen miten me vaan ymmärrettiin toisiamme. Molemmilla on aika rankka huumorintaju, yhdessä sitä voi käyttää vapaasti eikä tarvi pelätä toisen loukkaantuvan.

Ja kyllä, edelleen viehättää.
 
En tiedä, se vaan iski yks päivä minuun.
Se oli tavallaan 'rakkautta ensisilmäyksellä' vaikka olin hänet ennenkin nähnyt. Oli siinä pari vuotta välissä edellisestä kohtaamisesta. :heart:
 
:)
Ulkonäköön eka...Se armeijan univormu sai mut kuumaks ;)
Herrasmiesmäinen käytös,kohteli mua ku kukkaa kämmenellä...
Sillä miehellä on periatteet kohillaan ja terveet elämänasenteet

Saatteli illalla aina kotiinki :heart:
 
Ulkonäköön, se oli niiiiin hemmetin seksikäs siellä postin kassalla tummine piirteineen ja valloittavine hymyineen! Ja se oli niin pitkäki, et tunsin itteni pikkutytöks, vaikka en itekkään oo mikään pätkä. Oi, ku mulla on sitä ikävä :'(
 
mies poikkesi/poikkeaa edelleen paljolti sellasesta tyrkyistä ja kiiltokuva pojista joista en välitä yhtään. Sellanen tietty rujous,huumori ja piiiitkä heviletti mielytti myös :p Enää ei ole lettiä, mutta samat piirteet löytyy edelleen ja huumorintaju ennallaan :heart:
 
yks vaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Siihen miten se katsoi mua. Siihen, miten se oli valmis pitämään musta huolta. Sen hauikseen ja sen suukkoihin ja sen kanssa olemiseen.
Saankos kysyä, minkä ikäinen ole? Kun sivusta olen juttuja seurannut, kuvittelisin sinun olevan jotain 20v. (siis niinku hyvällä, en siis hauku lapselliseksi ;) )
Mutta taidat olla jo ylittänyt 25?
 
Ainakin näihin: ruskeisiin isoihin silmiin, ruskeisiin hiuksiin, rauhallisuuteen.

Nyt samassa taloudessa on jo kolme ruskeaa silmäparia eikä niin tolkuttomasti enää jaksa innostaa. :xmas: Fledakin on aika lailla harmaantunut (mies ei ole kovinkaan vanha, mutta perinnöllinen taipumus) ja mies on useammin kuin kerran näyttäytynyt ihan suunnattoman raivon vallassa, oikeastaan räjähtelee keskimäärin monta kertaa päivässä.

Uusia ihastuttavia piirteitä yritän koko ajan kaivaa tuosta ukosta esille, vaikka ei se välttämättä helppoa ole.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Kactus:
Ulkonäköön, se oli niiiiin hemmetin seksikäs siellä postin kassalla tummine piirteineen ja valloittavine hymyineen! Ja se oli niin pitkäki, et tunsin itteni pikkutytöks, vaikka en itekkään oo mikään pätkä. Oi, ku mulla on sitä ikävä :'(
:hug:
Miksi sun mies kuoli? ;(
 

Yhteistyössä