mihin huoneeseen laittaisit kodissasi tämän maton

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipide
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huolisin vaikka mihin huoneeseen, olkkariin ei kyllä mielellään ihan noin karkeaa mattoa kun lapset ja itekin tykkää lattialla puuhailla. Meille sopis ja on musta yksinkertaisen tyylikkään näköinen. Ja mikä parasta, helppohoitoinen. Meillä on pakko olla helppohoitoiset matot koirien takia. Mitään nukkamattoja ei vois pitää. En tajua miks niin moni haukkuu ap:n mattoa. No makuja on monia, ja veikkaan että toi on yks myyntisuosikkimatto kuitenkin ;)

Minulla pitkä käytävä eteisestä olkkariin, siinä näyttäisi kivalta ap:n matto tai parikin sellaista. :)

Tuo as iffin tilkkutäkki joutuisi jonnekin nimeltä mainitsemattomaan paikkaan jos minulle kuuluisi, en tykkää. Vaikka sisustukseen se sopi hänen kodissaan jos tyylistä tykkää. :)

Itsellä beigeä, mustaa, metallia, valkoiset seinät ja värinä viininpunainen matto olohuoneessa, eli iloisuus ja kirkkaus ei ole minun juttu!

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Alkuperäinen kirjoittaja kuvaaaa:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
ylimielisiä snobeja vastaamassa.
Huolisin kyllä tuon maton olkkarin lattiallekin.

En ole snobi mutta mieluummin olisin ilman mattoa kuin laittaisin tuon lattialle. Tajuttoman ruma. Mut makuasiat on makuasioita, ei kovin moni munkaan olkkarin matosta tykkää.

mimmones matto sun lattialla

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/60039165

Tuollaista en laittaisi mihinkään.

Meille ei ton ap:n linkittämä matto sopis mihinkään. As if:in matto taas oli AIVAN IHANA :heart: ja sen ottaisin vaikka olkkariin heti :) Meillä tosin on olkkarissa nyt violetti nukkamatto, vai mitä ne on joissa on niitä lankasuikuroita :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=6489841.jpg

Todistekuva meidän olkkarista :D

Olin just kirjottamas,et toi matto on luonnossa hitosti paremman näkönen ku kuvas.
Todistitkin sen sitten:)

Ei sovi joka taloon,mut hieno se on.

Yhteistyössä