mielipide täst matosta olkkariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laittaisitko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laittaisitko

Vieras
http://s7v1.scene7.com/is/image/Stockmann/302_temp?layer=comp&wid=302&hei=341&fmt=jpeg&qlt=85,0&op_sharpen=0&resMode=sharp&op_usm=0.2,0.2,1,0&iccEmbed=0&$layer_5=is{Stockmann/146_tr?scl=1}&$layer_4=is{Stockmann/146_tr?scl=1}&$layer_3=is{Stockmann/146_tr?scl=1}&$layer_2=is{Stockmann/146_tr?scl=1}&$layer_1=is{Stockmann/270140?scl=1}

mii like

Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Meil on just tommonen olkkarissa!Ei ehkä just tismalleen sama mut ihan samannäkönen ja värinen ja mä rakastan sitä!Hienoin matto ikinä :)

minkävärinen sohva, rahi, jne? entäs muut huonekalut, verhot?

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostus heräsi:
Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Meil on just tommonen olkkarissa!Ei ehkä just tismalleen sama mut ihan samannäkönen ja värinen ja mä rakastan sitä!Hienoin matto ikinä :)

minkävärinen sohva, rahi, jne? entäs muut huonekalut, verhot?

Sohva on vaalee, muut kalusteet valkoisia ja tummanruskeita, verhot ja sohvatyynyt kesäväreissä valkoisella pohjalla montaa eri väriä, myös tuota viininpunertavan-tummaa fuksiaa ja sit talvella punasia sävyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
väri on hyvä, mutta onko se tehty Suomessa?

mitä merkitystä sillä, missä se on tehty? :o

Eikö sulle oo yhtään merkitystä, että sulla on töitä? Tai sun miehellä, lapsilla tai vanhemmillasi on töitä?

Vai ajatteletko, että joku muu ostaa ja maksaa teidän elämisen?

Suomessa on paljon mattoteollisuutta ja hienoja mattoja. Ne ovat hyvä vaihtoehto ja samalla mä pidän huolta että mua ei imetä tyhjiin veroilla. Ja kyllä, mut on kerran pistetty pihalle, jotta vinku-intiaan voi siirtää suomesta töitä. Tunnustan olevani itsekäs ja pitäväni myös töiden tekemisestä SUOMESSA.

Laittaisin jos värimaailma kohtais muun sisustuksen kanssa,meille siis erivärisenä tulis.
Mutta tuo väri ihana,ja meillä menossa olkkarin sisustus uusiksi joten voisin harkita tuota värimaailmaa,kiitos.

Yhteistyössä