Mihin autoon mahtuu kolme turvaistuinta takapenkille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kreecher
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kreecher

Aktiivinen jäsen
01.01.2007
3 838
0
36
Meillä on Ford focus eikä toivoakaan, että menisi. Tarvitsisi siis saada taakse tungettua turvakaukalo (Gracon jalustakin vie niin saakelisti tilaa...), turvavyöistuin ja selkä menosuuntaan -istuin.
Meneekö nuo mihinkään autoon vierekkäin? Inhottaa kuljettaa tuota yhtä etupenkillä, jotenkin miellän sen takaistuimen paljon turvallisemmaksi... Eikä sen puoleen sille takana istuvalle aikuisellekaan jää järin mukavaa matkustustilaa.

Voin ainakin kertoa, että Renault Meganeen ei mahdu. Kyselin tätä samaa jokin aika sitten täällä. Vastauksista päätelleen suurimpaan osaan autoja mahtuu kolme istuinta takapenkille. Mulla oli sitten kai ollut huonoa säkää ja kaikilla tutuilla on sellainen auto mihin ei mahdu. Vaihdettiin autoa ja nyt mahtuu! Palasimme takaisin jenkki autojen pariin, muutaman eurooppalaisen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Migrantti:
Voin ainakin kertoa, että Renault Meganeen ei mahdu. Kyselin tätä samaa jokin aika sitten täällä. Vastauksista päätelleen suurimpaan osaan autoja mahtuu kolme istuinta takapenkille. Mulla oli sitten kai ollut huonoa säkää ja kaikilla tutuilla on sellainen auto mihin ei mahdu. Vaihdettiin autoa ja nyt mahtuu! Palasimme takaisin jenkki autojen pariin, muutaman eurooppalaisen jälkeen.

juu, meilläkin on miehen autona Cervolet Cevy Van, et jos tulee tarvetta kolmannelle istuimelle, niin auto on rekisteröity kuudelle! Nyt mulla on vm97 mondeo ja voisi olla siinä ja siinä et mahtuisko :whistle:
Niin että jenkkiauto vaan peliin jos tulee ahdasta :D

Ja tietty jos tosiaan ei jaksais millään kapeempaan malliin kaukaloa vaihtaa, niin sit täytyy ostaa varmaan uus auto ;) tiedä sitten kumpi tulee halvemmaks....

Kävinkin jo tonne toiseen ketjuun hehkuttaas, mut kirjotanpa nyt tähänkin vielä.. Eli siis Hondassa on sekä edessä, että takana 3 erillistä penkkiä, kaikissa 3 piste vyöt ja hyvät tavaratilat vielä. Kannattaa kokeilla!

Yhteistyössä