Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Tätä se lähinnä on. Siis en tiedä miten hän tapaukset käsittelee, mutta hän on esim. jättänyt meidän pojan ruokapöydästä pois ja sanonut mene sä leikkimään, ethän sä edes tykää tästä.. Ja sit on pöydästä huudeltu, aaai kun on hyvää eiks ookko lapset..
Tuolla lailla meilläkin on tehty, ja se on toiminut hyvin: ruoasta "tykkäämätön" uhmis tuleekin pöytään ja syö ruokansa. En anna lasten pompotella mua, eli kun kysyn että otatko ruokaa, ja saan vastaukseksi EI (ja kun toistan kysymyksen niin vastaus on edelleen EI) niin totean että ei sitten, annan muksun olla, ja mainitsen sitten esikoisen kanssa pariin otteeseen siitä, miten hyvää ruokaa tämä onkaan, nam nam. Sitten uhmis kömpii pöytään ja sanoo että haluaa ruokaa
Mutta kyllä hoitajan täytyy huolehtia siitä, että lapsi saa syödyksi :|
Kyl mä tän ymmärrän, mutta kun tilanne oli niin,että poika juoksi ensimmäisenä pöytään ja huusi syömään, eli ei edes silloin sanonut ei..
siis oletko sä ollu itse paikan päällä todistamassa tätä ? ei pahalla, tuli vaan mieleen =)
Juu, en mutta pph itse kertoi..