Mihin anorektikko kuolee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heila

Aktiivinen jäsen
07.02.2008
4 098
1
36
Ja vastaus on tietysti että nälkään,en tyhmä ole.

Mutta mietin et mikä se VIRALLINEN kuolinsyy sitten on...?
Tuskin sitä papereihin kirjoitetaan kuolinsyyksi että "mahalaukku tyhjä"....vai....? :/
Olen jostain joskus lukenut että munuaisten toiminta loppuu....?Mistä tämä sitten johtuu ja siihen anorektikko sitten kuolee kun munuaiset ei enää toimi vaiko mihin....?
Kertokaa jos on kokemusta tuttuvapiiristä tai muuten tiedätte VARMAA tietoa asiasta! =)

Kiitos vastanneille etukäteen! :flower:

Mun kaveri ei ole kuollut mut sillo ku se oli sairaalassa pakkoruokinnassa (175cm ja 35kg) niin se sai sydänkohtauksen kolme kertaa ja jouduttiin elvyttämään.

Luulisi et sydän on joka ainakin pettää helposti ja aiheuttaa kuoleman.

Monielinvaurio on aika yleinen, kaikki elimet pettää: munuaiset, sydän..... Erään anorektikon lopullinen kuolinsyy patologin lausunnossa oli keuhkokuumeen aiheuttamat vauriot. Välitön kuolinsyy tietysti kun sydän pysähtyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
mä en osaa tarkkaan sanoa, mut käsittääkseni kaikki elintoiminnot heikkenee. ne munuaiset mukaan lukien. kuukautiset loppuu ja pidemmän päälle voi käydä jopa niin ettei voi lapsia saada koskaan.

tää on aika tarkka. kun hoitoon pääsee ne ekana tutkii munuaiset, ja kaikki muut elintoiminnot eli verikokeet ja sydän systeemit katotaan sen jälkeen.

Yhteistyössä